zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

Recenzja książki 'Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych'

 

"Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych" jest książką, która - jak twierdzą autorzy - dostarcza praktycznych narzędzi szkoleniowych w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i autoprezentacji. I tak dokładnie jest. Książka jest dobrym źródłem wiedzy dla każdego, kto poszukuje gotowych rozwiązań do zastosowania w praktyce od zaraz. Będzie przydatną pomocą dla kierowników działów handlowych, dla HR-u w firmach sprzedażowych oraz dla samych handlowców. Sprawdzi się także w rękach trenerów szkolących osoby, które zaczynają swoją karierę na stanowiskach związanych z kontaktami z klientami. Może być także przydatna dla tych wszystkich, którzy chcieliby przypomnieć sobie ogólne prawdy i standardy sprzedaży i obsługi klienta i popracować nad własnym samorozwojem.

 

 

Książka może być skarbnicą wiedzy dla początkujących trenerów, którzy nie wypracowali jeszcze własnych narzędzi i poszukują inspiracji. Także dla osób, które prowadzą szkolenia sprzedażowe a nie są praktykami w tym obszarze. Znajdziemy tu wiele anegdot, przykładów z życia ożywiających szkolenie, a także - poza ćwiczeniami - pigułkę wiedzy, którą można po prostu przekazać uczestnikom szkolenia lub też dowolnie rozbudowywać. Są ćwiczenia umożliwiające poznanie się członków grupy np. zadanie z zapaloną zapałką odmierzającą czas autoprezentacji i ćwiczenia do każdego modułu umożliwiające utrwalenie określonych zachowań. Gotowe materiały teoretyczne przedstawiają tematy związane m.in. z mową ciała, językiem korzyści, pytaniami otwartymi i zamkniętymi, asertywnością. Ciekawym uzupełnieniem są także testy, z których możemy dowiedzieć się czy jesteśmy osobą asertywną bądź jaki prezentujemy typ osobowości.

 

"Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych" to książka wolna od branżowego żargonu, dzięki czemu w prosty i praktyczny sposób przybliża tematykę szkoleń biznesowych. Podział na moduły pozwala na wybór tematu, który akurat nas interesuje w danym czasie. Można więc każdy z modułów wykorzystywać osobno. Czytelnik biorący wzór z tej książki nie musi opierać szkolenia od A do Z na propozycjach autorów. Może tworzyć własny schemat łącząc wybrane moduły lub zmieniając ich kolejność. Może nie sprawdzić się jedynie tam, gdzie oczekuje się szkolenia szytego na miarę, niesztampowego podejścia do tematu rozwoju czy też dla uczestników na wyższym poziomie wiedzy i doświadczeń handlowych.

 

Autorzy: Katarzyna Kruszyńska (Specjalista ds. HR) i Witold Stryj (Manager Sprzedaży)

 

Serwis KarieraManagera.pl jest jednym z patronów medialnych książki.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.