Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
CZY FIRMY SĄ GOTOWE NA CYFROWĄ REWOLUCJĘ?

CZY FIRMY SĄ GOTOWE NA CYFROWĄ REWOLUCJĘ?

Postępująca cyfryzacja sprawia, że przedsiębiorcy z różnych sektorów rynku często zmuszeni są radykalnie zmienić sposób działania swoich firm oraz obserwować...

Czy zastanawiałeś/-aś się kiedyś nad tym, żeby zostać HR Biznes Partnerem?

Czy zastanawiałeś/-aś się kiedyś nad tym, żeby zostać HR Biznes Partnerem?

Poznaj blaski i cienie w roli HR BP!   Prowadząc procesy rekrutacyjne na...

Tak odniesiesz sukces w sezonowym biznesie

Tak odniesiesz sukces w sezonowym biznesie

Prowadzenie biznesu sezonowego wymaga od przedsiębiorcy najwyższego stopnia mobilizacji. W krótkim okresie trzeba bowiem zrealizować strategię często niemniej złożoną...

Jak prowadzić aktywną sprzedaż?

Jak prowadzić aktywną sprzedaż?

Handlowcy, którzy dopiero rozpoczynają swoją pracę w branży, bardzo często wychodzą z założenia, że istotna jest tylko i wyłącznie finalizacja zamówienia.

Nowa usługa Jobs.pl - testy rekrutacyjne DISC i D3

Nowa usługa Jobs.pl - testy rekrutacyjne DISC i D3

Internetowy Serwis Pracy Jobs.pl udostępnił dla swoich klientów nowe rozwiązania - testy rekrutacyjne DISC i D3...

System CRM - pełna skuteczność biznesowej strategii w Twoim zasięgu

System CRM - pełna skuteczność biznesowej strategii w Twoim zasięgu

System CRM to znana w ekonomii koncepcja zintegrowanego zarządzania relacjami z klientem. Jej...

Jak uniknąć kryzysu w zespole sprzedażowym?

Jak uniknąć kryzysu w zespole sprzedażowym?

Współczesne zespoły sprzedażowe pracują na co dzień w trudnych warunkach. Rynek odbiorców się kurczy, konkurencja na rynku jest olbrzymia, a wahania koniunkturalne...

Morfologia Sprzedaży - Koferencja Menedżerów sprzedaży

Morfologia Sprzedaży - Koferencja Menedżerów sprzedaży

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to V edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi...

Świadomi konsumenci – wyzwanie dla sprzedawców?

Świadomi konsumenci – wyzwanie dla sprzedawców?

Nie ma nic złego w spontanicznych zakupach produktów pierwszej potrzeby, jednak droższe inwestycje warto...