zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Nowa usługa Jobs.pl - testy rekrutacyjne DISC i D3

 

Internetowy Serwis Pracy Jobs.pl udostępnił dla swoich klientów nowe rozwiązania - testy rekrutacyjne DISC i D3 (DISC/TEAMS/VALUES). Dzięki porozumieniu z firmą EFFECTIVENESS wyłącznym dystrybutorem testów rekrutacyjnych opartych o metodologię DISC i D3, specjaliści ds. rekrutacji mogą z niech korzystać poprzez platformę on-line.

 

Warszawa, 13 lipca 2016 r. Współpraca między podmiotami usprawni dostęp polskim firmom do innowacyjnych i wysokiej jakości testów rekrutacyjnych. Nowoczesne narzędzia online wsparcia działów HR trafią przez portal Jobs.pl do szerokiego grona odbiorców w Polsce, którzy poszukują sprawdzonych i mierzalnych rozwiązań. Produkty oferowane przez EFFECTIVENESS na rynku zostały w pełni przystosowane do polskich realiów kulturowych.

 

Jobs.pl oferuje swoim klientom testy oparte o strategiczne wykorzystanie modelu DISC oraz D3, są to skuteczne testy online, sprawdzone w sytuacjach, kiedy firma potrzebuje zatrudnić za pierwszym razem właściwą osobę na konkretne stanowisko lub zatrzymać najlepszych pracowników, podnieść efektywność zespołu sprzedażowego i obsługi klienta, szybko i skutecznie wdrożyć zmiany w zespole, rozwiązać konflikt w zespole lub rozwijać umiejętności przywódcze.

 

Nasza współpraca jest odpowiedzią na potrzebę rynku na nowoczesne, rzetelne i efektywne kosztowo rozwiązania rekrutacyjne. W tej chwili testy D3 (DISC/TEAMS/VALUES) to najbardziej czułe narzędzie pomiarowe na rynku, oferuje ponad 1444 kombinacji profili w korzystnej cenie. Dzięki naszym rozwiązaniom można znacząco skrócić czas rekrutacji oraz uniknąć błędnych decyzji. - wyjaśnia Dariusz Chrzanowski, Client Business Partner w EFFECTIVENESS.

 

Oferowane narzędzia są dopełnieniem naszej oferty w zakresie wspierania procesów rekrutacyjnych w firmach. Od dzisiaj pracodawcy współpracujący z JOBS.pl będą mogli nie tylko znaleźć pracownika, ale również sprawdzić jego kluczowe kompetencje, które zadecydują o tym, czy ten kandydat osiągnie zakładane cele - mówi Mariusz Paczyński, Dyrektor Sprzedaży JOBS.pl.Oferowane narzędzia są dopełnieniem naszej oferty w zakresie wspierania procesów rekrutacyjnych w firmach. Od dzisiaj pracodawcy współpracujący z JOBS.pl będą mogli nie tylko znaleźć pracownika, ale również sprawdzić jego kluczowe kompetencje, które zadecydują o tym, czy ten kandydat osiągnie zakładane cele - mówi Mariusz Paczyński, Dyrektor Sprzedaży JOBS.pl.

 

Dzięki nawiązaniu współpracy z EFFECTIVENESS portal Jobs.pl proponuje również klientom w Polsce tworzenie branżowych benchmarków, które identyfikują kluczowe kompetencje i zachowania typowe dla najlepszego pracownika na danym stanowisku.  Benchmark wskazuje te czynniki sukcesu, które są istotne dla pracowników w danym sektorze.

 

Testy można w całości przeprowadzić za pośrednictwem Internetu. Przeprowadzenie testu trwa do 30 minut, a po jego zakończeniu kandydat oraz pracodawca otrzymują szczegółowy raport w formie elektronicznej.

 

EFFECTIVENESS (www.effectiveness.pl) to autoryzowanym przedstawicielem PeopleKeys® w Polsce. We wszystkim co robimy, wierzymy, że kluczem do sukcesu są ludzie. Jesteśmy przekonani, że przewagę konkurencyjną zapewnia dziś właściwie dobrany zespół, w którym każdy ma szansę wykorzystać swój naturalny potencjał. Naszą misję realizujemy, badając potencjalną efektywność kandydatów w rekrutacji, diagnozując mocne strony obecnych pracowników i ich liderów, wykorzystując w tym celu testy kompetencji D3™ (DISC/TEAMS/VALUES) i BAI. Szkolimy zespoły w zakresie tych umiejętności, których naprawdę potrzebują do realizacji celów, tworzymy plan rozwoju ich kompetencji i przeprowadzamy ewaluację efektów.

 

JOBS.pl (www.jobs.pl) to pierwszy w Polsce internetowy serwis pracy. Powstał 18 lat temu. Serwis udostępnia każdego dnia kilkanaście tysięcy ofert pracy w Polsce i za granicą. Chętnie korzystają z niego osoby mieszkające w Polsce, jak również Polacy, którzy przebywają poza jego granicami m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii.

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.