zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Nowa usługa Jobs.pl - testy rekrutacyjne DISC i D3

 

Internetowy Serwis Pracy Jobs.pl udostępnił dla swoich klientów nowe rozwiązania - testy rekrutacyjne DISC i D3 (DISC/TEAMS/VALUES). Dzięki porozumieniu z firmą EFFECTIVENESS wyłącznym dystrybutorem testów rekrutacyjnych opartych o metodologię DISC i D3, specjaliści ds. rekrutacji mogą z niech korzystać poprzez platformę on-line.

 

Warszawa, 13 lipca 2016 r. Współpraca między podmiotami usprawni dostęp polskim firmom do innowacyjnych i wysokiej jakości testów rekrutacyjnych. Nowoczesne narzędzia online wsparcia działów HR trafią przez portal Jobs.pl do szerokiego grona odbiorców w Polsce, którzy poszukują sprawdzonych i mierzalnych rozwiązań. Produkty oferowane przez EFFECTIVENESS na rynku zostały w pełni przystosowane do polskich realiów kulturowych.

 

Jobs.pl oferuje swoim klientom testy oparte o strategiczne wykorzystanie modelu DISC oraz D3, są to skuteczne testy online, sprawdzone w sytuacjach, kiedy firma potrzebuje zatrudnić za pierwszym razem właściwą osobę na konkretne stanowisko lub zatrzymać najlepszych pracowników, podnieść efektywność zespołu sprzedażowego i obsługi klienta, szybko i skutecznie wdrożyć zmiany w zespole, rozwiązać konflikt w zespole lub rozwijać umiejętności przywódcze.

 

Nasza współpraca jest odpowiedzią na potrzebę rynku na nowoczesne, rzetelne i efektywne kosztowo rozwiązania rekrutacyjne. W tej chwili testy D3 (DISC/TEAMS/VALUES) to najbardziej czułe narzędzie pomiarowe na rynku, oferuje ponad 1444 kombinacji profili w korzystnej cenie. Dzięki naszym rozwiązaniom można znacząco skrócić czas rekrutacji oraz uniknąć błędnych decyzji. - wyjaśnia Dariusz Chrzanowski, Client Business Partner w EFFECTIVENESS.

 

Oferowane narzędzia są dopełnieniem naszej oferty w zakresie wspierania procesów rekrutacyjnych w firmach. Od dzisiaj pracodawcy współpracujący z JOBS.pl będą mogli nie tylko znaleźć pracownika, ale również sprawdzić jego kluczowe kompetencje, które zadecydują o tym, czy ten kandydat osiągnie zakładane cele - mówi Mariusz Paczyński, Dyrektor Sprzedaży JOBS.pl.Oferowane narzędzia są dopełnieniem naszej oferty w zakresie wspierania procesów rekrutacyjnych w firmach. Od dzisiaj pracodawcy współpracujący z JOBS.pl będą mogli nie tylko znaleźć pracownika, ale również sprawdzić jego kluczowe kompetencje, które zadecydują o tym, czy ten kandydat osiągnie zakładane cele - mówi Mariusz Paczyński, Dyrektor Sprzedaży JOBS.pl.

 

Dzięki nawiązaniu współpracy z EFFECTIVENESS portal Jobs.pl proponuje również klientom w Polsce tworzenie branżowych benchmarków, które identyfikują kluczowe kompetencje i zachowania typowe dla najlepszego pracownika na danym stanowisku.  Benchmark wskazuje te czynniki sukcesu, które są istotne dla pracowników w danym sektorze.

 

Testy można w całości przeprowadzić za pośrednictwem Internetu. Przeprowadzenie testu trwa do 30 minut, a po jego zakończeniu kandydat oraz pracodawca otrzymują szczegółowy raport w formie elektronicznej.

 

EFFECTIVENESS (www.effectiveness.pl) to autoryzowanym przedstawicielem PeopleKeys® w Polsce. We wszystkim co robimy, wierzymy, że kluczem do sukcesu są ludzie. Jesteśmy przekonani, że przewagę konkurencyjną zapewnia dziś właściwie dobrany zespół, w którym każdy ma szansę wykorzystać swój naturalny potencjał. Naszą misję realizujemy, badając potencjalną efektywność kandydatów w rekrutacji, diagnozując mocne strony obecnych pracowników i ich liderów, wykorzystując w tym celu testy kompetencji D3™ (DISC/TEAMS/VALUES) i BAI. Szkolimy zespoły w zakresie tych umiejętności, których naprawdę potrzebują do realizacji celów, tworzymy plan rozwoju ich kompetencji i przeprowadzamy ewaluację efektów.

 

JOBS.pl (www.jobs.pl) to pierwszy w Polsce internetowy serwis pracy. Powstał 18 lat temu. Serwis udostępnia każdego dnia kilkanaście tysięcy ofert pracy w Polsce i za granicą. Chętnie korzystają z niego osoby mieszkające w Polsce, jak również Polacy, którzy przebywają poza jego granicami m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii.

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.