Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
MBASzkoleniaCoachingPrzywództwoKomunikacja interpersonalnaKomunikacja formalnaInnowacyjność i myślenieEfektywność i zarządzanie czasemKsiążki dla menedżerówŚcieżki kariery menedżerówNajważniejsza decyzja w mojej karierzePierwsza pracaBiuro prasoweCo teraz robi
Przystanek HR Podlasie

Przystanek HR Podlasie

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu Przystanek HR Podlasie, które odbędzie się 04.06.2014 r. W trakcie konferencji przyjrzymy się bliżej aktualnym problemom w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i trendom, które...

Zarządzaj z nami w krakowskich firmach!

Zarządzaj z nami w krakowskich firmach!

Wiele osób mówi, że ciężko jest znaleźć pracę w zawodzie i to za godziwą płacę. Nie chcą pracować w korporacji, a nie znajdując alternatywy zastanawiają się nad...

KONFERENCJA EMPLOYER BRANDING MANAGEMENT SUMMIT 2014

KONFERENCJA EMPLOYER BRANDING MANAGEMENT SUMMIT 2014

27 maja 2014 r. w Warszawie odbędzie się Konferencja Employer Branding Management Summit 2014. Jest to już...

Praktycznie i innowacyjnie – Forum Sprzedaży i Marketingu w Katowicach

Praktycznie i innowacyjnie – Forum Sprzedaży i Marketingu w Katowicach

9 czerwca w GPP Business Park odbędzie się I Forum Sprzedaży i Marketingu

Jaki klient taka komunikacja.  Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta
Nakręceni na HR! 12-13 czerwca rusza HRcamp

Nakręceni na HR! 12-13 czerwca rusza HRcamp

HRcamp to największa konferencja w Polsce poświęcona rekrutacji i employer branding.

Konferencja dotycząca rynku pracy, pt. „ROZPRACOWANI”

Konferencja dotycząca rynku pracy, pt. „ROZPRACOWANI”

29 maja 2014 w Katowicach odbędzie się konferencja 'Rozpracowani'.

HR FACTOR – V edycja | Nowoczesna i Efektywna Rekrutacja

HR FACTOR – V edycja | Nowoczesna i Efektywna Rekrutacja

21 maja 2014 r. we Wrocławiu odbędzie się kolejna - V edycja konferencji HR FACTOR.

Forum HR w Katowicach

Forum HR w Katowicach

20 maja w GPP Business Park odbędzie się II Śląskie Forum HR.