MBASzkoleniaCoachingPrzywództwoKomunikacja interpersonalnaKomunikacja formalnaInnowacyjność i myślenieEfektywność i zarządzanie czasemKsiążki dla menedżerówŚcieżki kariery menedżerówNajważniejsza decyzja w mojej karierzePierwsza pracaBiuro prasoweCo teraz robi
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski

Gdyby istniał‚ trener kadry narodowej inwestorów, powinien zwrócić uwagę™ właśnie na niego.

Grzegorz Kłos

Grzegorz Kłos

Nie chciał‚ liczy㇠pienię™dzy na rachunkach banku, wolał‚ gromadzi㇠i przeliczać swoje. Tak stworzył jedną z najlepszych krakowskich pizzerii.

Philippe Santoni, prezes Sygma Bank Polska

Philippe Santoni, prezes Sygma Bank Polska

Choć stanął‚ na czele instytucji konserwatywnej z założenia, wszem i wobec oznajmia: To nie bę™dzie klasyczny bank.

Grzegorz Bielowicki, prezes Apreo Logistics

Grzegorz Bielowicki, prezes Apreo Logistics

Korzystnie sprzedał‚ firmę™, a jeszcze korzystniej ją… odkupił‚, gdy traciła dech pod rzą…dami nowego właściciela. Prezes wywodzą…cej się z Euroadu spół‚ki...

koszta

Marek Czeredys

Mimo że biznesowym doś›wiadczeniem mógłby obdzielić co najmniej kilku przedsiębiorców, potknął‚ się na roli giełdowego nowicjusza.

Waldemar Dziki

Waldemar Dziki

Reżyser i producent filmowy przez dwa lata był dyrektorem zarządzają…cym Polsatu. Praca u boku Zygmunta Solorza-Żaka, chociaż niewolna od problemów, otworzyła mu drzwi do mię™dzynarodowej kariery. właśnie mija rok...

brak obrazu

Rating MBA

Rating przygotowany został‚ przez zespół ekspertów pod przewodnictwem prof. dr hab. Piotra Ję™drzejowicza na podstawie ankiet skierowanych do dyrektorów programów MBA. Pod uwagę™ brano także opinie absolwentów i...

brak obrazu

Miary i wagi coachingu

Inwestycja w executive coaching zapewnia firmom nie tylko zwię™kszenie wydajności, ale ma też istotny wpł‚yw na wynik finansowy. Wyniki badania DBM i Human Capital Institut wskazują…, że zwrot z inwestycji (ROI) w...

brak obrazu

Relacja wzajemnego zaufania

Relacja mię™dzy klientem a coachem to profesjonalne partnerstwo. Jego cel to wspieranie klienta w osiągnięciu celów. Bez wzajemnego zaufania nie do osią…gnię™cia.