MBASzkoleniaCoachingPrzywództwoKomunikacja interpersonalnaKomunikacja formalnaInnowacyjność i myślenieEfektywność i zarządzanie czasemKsiążki dla menedżerówŚcieżki kariery menedżerówNajważniejsza decyzja w mojej karierzePierwsza pracaBiuro prasoweCo teraz robi
Trudne rozmowy z pracownikami

Trudne rozmowy z pracownikami

Jak w sposób asertywny przeprowadzić z pracownikiem rozmowę, w której chcemy zgłosić problem, wyrazić niezadowolenie z jego pracy lub też określić nasze oczekiwania?

Wspieram i wymagam

Wspieram i wymagam

Na działania menedżera związane z kierowaniem ludźmi składają się dwa aspekty zarządzania. Menedżer stawia cele, zleca zadania i oczekuje określonego poziomu wykonania, czyli WYMAGA. Jednocześnie pomaga, wyjaśnia...

Jak zbudować efektywny zespół?

Jak zbudować efektywny zespół?

Światowy autorytet w dziedzinie zarządzania Ken Blanchard twierdzi, że pierwszym krokiem do zaplanowania działań„ wzmacniających efektywność zespołu jest analiza mocnych i...

Wywieranie wpływu na interesariuszy

Wywieranie wpływu na interesariuszy

Nasze działania w projektach angażują różne grupy interesariuszy, których potrzeby, oczekiwania i punkty widzenia mogą… się różnią‡. Sukces projektu zależy od tego, czy...

Narzędzia komunikacji wewnętrznej

Narzędzia komunikacji wewnętrznej

Komunikacja wewnę™trzna w firmie lub w projekcie może przebiegać różnymi kanał‚ami. Prezentowana tu tabela pozwoli dokonać analizy różnych narzę™dzi komunikowania się i...

W górę, w dół i w poziomie, czyli komunikacja w firmie

W górę, w dół i w poziomie, czyli komunikacja w firmie

Obszar komunikacji w firmie można porzą…dkować w zależnoś›ci od kierunku, charakteru i treści...

Jak napisać dobry raport?

Jak napisać dobry raport?

Dobrze napisany raport powinien speł‚niać określone kryteria formalne. Prezentowana poniżej lista zawiera takie właśnie uniwersalne zasady. Może służy㇠zarówno do weryfikacji...

Karta obserwacyjna, czyli jak uczyć się na błędach innych

Karta obserwacyjna, czyli jak uczyć się na błędach innych

Prezentowaną… tu kartę™ obserwacyjną… możesz uży㇠do spisania spostrzeżeń„ z dyskusji i...

Prowadzenie zebrania, czyli jak być dobrym nadawcą

Prowadzenie zebrania, czyli jak być dobrym nadawcą

Dobry nadawca podejmuje działania zwię™kszające prawdopodobień„stwo, że jego intencje bę™dą dobrze...