zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Wyzwania HR w dynamicznym środowisku biznesowym

Dni HR to bezpłatna konferencja pełna inspirujących prelekcji ekspertów i doświadczonych praktyków, którzy przeprowadzają Uczestników przez istotne wyzwania branży HR. Wystąpienia ekspertów nawiązują do aktualnych trendów i zagadnień związanych z HR.

Trening on the job dla nowo zatrudnionych pracowników

Rozpoczynanie pracy w nowych warunkach, a także w zupełnie nowym otoczeniu dla większości osób jest sytuacją stresującą. Nowo zatrudniony pracownik przychodzi do nowej firmy z wieloma obawami: martwi się, czy się sprawdzi, a także czy uda mu się w pełni wykorzystać umowę na czas określony, aby zdobyć stałe zatrudnienie i pokazać, ile jest wart.Rozpoczynanie pracy w nowych warunkach, a także w zupełnie nowym otoczeniu dla większości osób jest sytuacją stresującą. Nowo zatrudniony pracownik przychodzi do nowej firmy z wieloma obawami: martwi się, czy się sprawdzi, a także czy uda mu się w pełni wykorzystać umowę na czas określony, aby zdobyć stałe zatrudnienie i pokazać, ile jest wart.

Nowoczesne rozwiązania dla departamentów HR podczas konferencji HR Solutions Trends już 22 maja 2018

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.
Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Coachowani o coachingu

Chociaż nie bezpośrednio, coaching wpł‚ywa na zwię™kszenie sprzedaży i udział‚ów w rynku.
Fot. Shutterstock Fot. Shutterstock

miał‚em wątpliwości co do coachingu. Jestem zapracowany, więc uważałem, że nie mam czasu na bliżej nieokreślone rozmowy o rozwoju zawodowym. Teraz jednak jestem jego zwolennikiem, bo właśnie to codzienne zapracowanie często zawęża pole widzenia menedżera. Warto porozmawiać z profesjonalnym coachem, który zadaje trudne pytania, zmuszające do zastanowienia się nad dalekosiꙿnymi celami osobistymi, relacjami z zespoł‚em oraz przyszłoś›cią… firmy. Dzięki tym rozmowom zyskałem szerszą perspektywę, częściej i chętniej planują™ strategiczne działania.
Chociaż nie bezpośrednio, coaching wpł‚ywa na zwię™kszenie sprzedaży i udział‚ów w rynku. Spotkania z trenerem pozwolił‚y mi myśle㇠o sobie jako liderze rynku i zainspirowały do zrealizowania kilku nowych projektów podnoszących sprzedaż. Przygotowały mnie też do podję™cia nowych wyzwań„ - kierowania naszą… sprzedażą… nie tylko w Polsce, ale i w pań„stwach Europy Środkowej. W niektórych krajach z powodzeniem budują™ rynek na nasze produkty niemal od zera.
Mój coach miał‚ dość ostry, zdecydowany styl pracy. Osobiś›cie lubię™ taką… dynamiczną… wymianę™ poglą…dów, ale wiem, że niektórzy menedżerowie nie godzili się na współpracę™ z nim. Dlaczego zdecydowałem się na coaching? Nasza firma przechodził‚a właśnie transformację™ - przygotowywaliśmy się do zwię™kszenia udział‚ów rynkowych, więc wspólnie z kierownictwem z centrali uznaliś›my, że oprócz udziału w szkoleniach dla handlowców przydał‚by mi się również osobisty trening. Chcę™ podkreślić‡, że coach nie zawsze ma rację™. Każdy menedżer musi wycią…gną…㇠samodzielne wnioski ze spotkań. Zresztą… dobry trener bę™dzie unikał podsuwania nam 'jedynie słusznych' rozwiązań„.


Marek Możdżyń„ski, dyrektor ds. sprzedaży w Akzo Nobel, odpowiada za rynek ś›rodkowoeuropejski

Po rozszerzeniu zakresu mojej odpowiedzialności w firmie, coaching pomógł mi ł‚atwiej się odnaleźć‡ w nowym otoczeniu. Duże zmiany często wią…żą… się z poczuciem niepewności. Praca z coachem uś›wiadomiła mi, że szef nie podejmuje wył…ącznie dobrych lub tylko złych decyzji, a najgorsze, co się może zdarzyć‡, to zwlekanie z ich podejmowaniem. Dzięki coachingowi dział‚am szybciej oraz lepiej, pragmatycznie wyznaczam cele sobie i swojemu zespoł‚owi. Coach zadawał mi pytania, które każdy z nas powinien sobie postawi㇠sam, jednak zwykle wolimy wypierać je ze świadomości. Drą…żenie tematu i dociskanie przez trenera bywa irytujące, ale na pewno jest korzystne dla rozwoju zawodowego menedżera. 'Kto chce - szuka sposobu, kto nie chce - szuka powodu', mówi znane powiedzenie, które równocześnie dobrze oddaje istotę coachingu. Zamiast znajdować wymówki, lepiej się skupi㇠na poszukiwaniu sposobu na zmierzenie się z nowym wyzwaniem.
W coachingu podobało mi się również to, że prowadził‚ go czł‚owiek spoza firmy, niezaangażowany w nasze codzienne obowią…zki. Pozwolił‚o mi to zyskać nowe, świeże spojrzenie na siebie i swoją rolę™ w organizacji. W pracy z coachem odrzucam styl konfrontacyjny, bo raczej irytuje, a nie motywuje. Stawiam na życzliwą… partnerską… relację i  rozmowę, która pozwoli mi samodzielnie dojść do konstruktywnych wniosków.


Piotr właziń„ski, dyrektor IT, Avon Cosmetics Polska

Manager Magazin, Numer 6 (19) Czerwiec 2006


Manager Magazin

 

Krzysztof Garski - Manager Magazin
Manager Magazin


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.