zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Wyzwania HR w dynamicznym środowisku biznesowym

Dni HR to bezpłatna konferencja pełna inspirujących prelekcji ekspertów i doświadczonych praktyków, którzy przeprowadzają Uczestników przez istotne wyzwania branży HR. Wystąpienia ekspertów nawiązują do aktualnych trendów i zagadnień związanych z HR.

Trening on the job dla nowo zatrudnionych pracowników

Rozpoczynanie pracy w nowych warunkach, a także w zupełnie nowym otoczeniu dla większości osób jest sytuacją stresującą. Nowo zatrudniony pracownik przychodzi do nowej firmy z wieloma obawami: martwi się, czy się sprawdzi, a także czy uda mu się w pełni wykorzystać umowę na czas określony, aby zdobyć stałe zatrudnienie i pokazać, ile jest wart.Rozpoczynanie pracy w nowych warunkach, a także w zupełnie nowym otoczeniu dla większości osób jest sytuacją stresującą. Nowo zatrudniony pracownik przychodzi do nowej firmy z wieloma obawami: martwi się, czy się sprawdzi, a także czy uda mu się w pełni wykorzystać umowę na czas określony, aby zdobyć stałe zatrudnienie i pokazać, ile jest wart.

Nowoczesne rozwiązania dla departamentów HR podczas konferencji HR Solutions Trends już 22 maja 2018

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.
Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Miary i wagi coachingu

Inwestycja w executive coaching zapewnia firmom nie tylko zwię™kszenie wydajności, ale ma też istotny wpł‚yw na wynik finansowy. Wyniki badania DBM i Human Capital Institut wskazują…, że zwrot z inwestycji (ROI) w coaching może sięgać nawet 500%.
Fot. Shutterstock Fot. Shutterstock

Z wyników badania "Trends in Executive Coaching: New Research Reveals Emerging Best Practices", przeprowadzonego w USA wynika, że wśród respondentów, którzy monitorują… wskaźnik ROI w swoich firmach, aż 77% stwierdziło, że inwestycja w executive coaching zapewnił‚a ich organizacjom solidny zwrot (ROI). Jego poziom szacują… oni w przedziale od 100% do 500%.

Jak mierzą… Amerykanie

- Menedżerowie odpowiedzialni za zarzą…dzanie talentami w organizacjach zdają… sobie sprawę™, że executive coaching nie tylko pozwala zwię™kszy㇠efekty uczenia się opartego na doświadczeniu, ale także prowadzi do wzrostu skuteczności i przewagi konkurencyjnej na rynku - ocenia Allan Schweyer, Executive Director and SVP of Research HCI.
Do oceny efektów executive coachingu organizacje stosują… kombinację™ wskaźników iloś›ciowych i jakościowych. Mierząc bezpośredni wpł‚yw coachingu na wynik finansowy najczęściej monitorują:

  • Efekty pracy menedżerów (33%), np. zwię™kszenie przychodu ze sprzedaży czy produktywności,
  • Poprawą™ jakości (23%), np. wzrost niezawodności czy redukcję™ braków,
  • Oszczę™dności kosztowe (23%),
  • Obrót (21%.)

Oprócz miar finansowych, firmy wymieniaja różnorodne wskaźniki jakościowe mierzące efekty coachingu, a wśród nich:

  • Realizację uzgodnionych celów rozwojowych (84%),
  • Zwię™kszone poczucie sukcesu (83%),
  • Ocenę™ dokonaną przez coacha (82%),
  • Odbiór klienta coachingu przez współpracowników (79%),
  • Przygotowanie klienta coachingu do awansu lub przyję™cia nowych obowią…zków (74%).

Narzę™dzie coraz bardziej demokratyczne

Aż 78% szefów firm postrzega executive coaching, jako godne zaufania i wartościowe narzę™dzie.
-Kiedyś firmy zatrudniały coachów tylko do wsparcia najwyższej kadry zarządzają…cej lub “naprawiania" nietrafionych obsad personalnych. Dziś coaching staje się wyrazem zaangażowania organizacji na rzecz sukcesu swoich najlepszych pracowników, zarówno w ich obecnych, jak i przyszłych rolach. Coraz częściej jest też proponowany pracownikom ś›redniego szczebla - mówi Peyton Daniel, Senior Managing Director & Coaching Practice Leader w DBM North America.
W najbliższej perspektywie amerykań„skie firmy planują… zwię™kszać wykorzystanie coachingu w celu:

  • Zadbania o pracowników o wysokim potencjale (62%),
  • Wspierania uzdolnionych menedżerów w osią…ganiu coraz wyższej skuteczności (58%),
  • Zwię™kszenia efektywności zespoł‚ów kierowniczych (48%),
  • Stosowania coachingu "na żadanie", krótkoterminowego, zorientowanego na rozwią…zanie konkretnego problemu (44%).

Najbardziej znaczą…ce ograniczenia w wykorzystaniu coachingu, wedł‚ug respondentów, bę™dą dotyczył‚y:

  • Eliminowania nieefektywnych zachowań (14%),
  • Wsparcia w decyzjach związanych z karierą… (12%).
     

DBM Polska

 

Piotr Kociołek - DBM Polska
DBM Polska


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.