zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Wyzwania HR w dynamicznym środowisku biznesowym

Dni HR to bezpłatna konferencja pełna inspirujących prelekcji ekspertów i doświadczonych praktyków, którzy przeprowadzają Uczestników przez istotne wyzwania branży HR. Wystąpienia ekspertów nawiązują do aktualnych trendów i zagadnień związanych z HR.

Trening on the job dla nowo zatrudnionych pracowników

Rozpoczynanie pracy w nowych warunkach, a także w zupełnie nowym otoczeniu dla większości osób jest sytuacją stresującą. Nowo zatrudniony pracownik przychodzi do nowej firmy z wieloma obawami: martwi się, czy się sprawdzi, a także czy uda mu się w pełni wykorzystać umowę na czas określony, aby zdobyć stałe zatrudnienie i pokazać, ile jest wart.Rozpoczynanie pracy w nowych warunkach, a także w zupełnie nowym otoczeniu dla większości osób jest sytuacją stresującą. Nowo zatrudniony pracownik przychodzi do nowej firmy z wieloma obawami: martwi się, czy się sprawdzi, a także czy uda mu się w pełni wykorzystać umowę na czas określony, aby zdobyć stałe zatrudnienie i pokazać, ile jest wart.

Nowoczesne rozwiązania dla departamentów HR podczas konferencji HR Solutions Trends już 22 maja 2018

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.
Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Twój Cel coachingu

 

Coaching jest to współpraca pomiędzy Coachem, a Klientem indywidualnym lub firmą, organizacją, aby osiągnąć rezultaty jakich pragnie Klient w biznesie jak i życiu osobistym - realizując wyznaczone cele.

 

Jaki jest Twój cel w procesie rozwoju osobistego i zawodowego przez coaching?

Poniżej przedstawione są najczęściej spotykane cele stawiane w procesie coachingu , występujące wśród setek osób z niego korzystających (kolejność jest przypadkowa). Zapraszam do wyboru z listy poniżej, tych z którymi najbardziej się identyfikujesz.

  • Dostanie nowej satysfakcjonującej pracy.
  • Poprawienie relacji międzyludzkich w środowisku osobistym, rodzinnym, zawodowym, biznesowym, o czym w szczegółach piszą w książce Przyciągnij Miłość www.przyciagnijmilosc.pl
  • Rozwój własnej firmy i wykonywanie pracy z pasją.
  • Założenie własnej firmy lub biznesu Twoich marzeń.
  • Bycie ekspertem w wybranej branży.
  • Odkrycie celu życiowego.
  • Wybór nowej ścieżki kariery.
  • Zdanie egzaminów, napisanie pracy dyplomowej lub doktoratu.
  • Realizacja swojego hobby.
  • Bogactwo materialne.
  • Sformułowanie skutecznie celu zawodowego i odkrycie własnych pragnień, marzeń, celów. Fantastyczną pomocą jest publikacja Sięgnij Gwiazd dostępną w www.coachinginstitute.biz
  • Zbudowanie lepszej relacji z samym sobą, większa akceptacja, świadomość swoich wartości i potrzeb.
  • Zyskanie nowych klientów i doskonalenie umiejętności menedżerskich, marketingowych, sprzedażowych, zarządzania ludźmi.
  • Uwolnienie ograniczeń, by zyskać harmonią w relacjach międzyludzkich.
  • Znalezienie równowagi między życiem osobistym i zawodowym.
  • Umiejętność zarządzania sobą i czasem.
  • Poprawienie stanu zdrowia i kondycji fizycznej, wellness, w tym utrata zbędnych kilogramów.
  • Znalezienie partnera życiowego lub poprawienie relacji z aktualnym partnerem. Wspaniale krok po kroku wyjaśniony jest ten system na unikalnych warsztatach: Przyciągnij Miłość sekret relacji.
  • Kontrolowanie emocji.
  • Rozwinięcie aspektu kobiecości lub męskości w Tobie.
  • Integracja aspekty mentalnego, emocjonalnego, duchowego i fizycznego, by㇠czuł‚ się jak "kompletna osoba".
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

 

W coachingu bardzo istotna jest relacja między Tobą a Coachem, gdyż umożliwia ona aktywację pełniejszego Twojego potencjału, uwolnienie się od starych wzorców myślenia (w tym strachu, wątpliwości), przekonał„, które są przeszkodą, byś żył pełnią życia i osiągnął Twoje cele osobiste i zawodowe.

 

Możesz więc zadać sobie następujące pytanie: jakie działania podejmiesz w kierunku realizacji Twojego celu, który wybrałeś z listy powyżej?
Zapraszam do skorzystania bezpł
atnie z 7 sesji coachingu on-line, szczegóły znajdziesz w linku: http://www.coachinginstitute.biz/po/7-sesji-on-line/nf.html
Zapraszam do kontaktu i życzą wielu sukcesów,

 

Agnieszka Przybysz
Profesjonalny Coach, Ekspert Relacji. Jest polską pionierką coachingu i założycielką pierwszego w Polsce Coaching Institute. Autorka wielu artykułów, publikacji Sięgnij Gwiazd, książki Przyciągnij Miłość, systemu 7 sesji coachingu on-line (cele zawodowe lub osobiste) do pobrania GRATIS.


Coaching Institute

 

Agnieszka Przybysz - Coaching Institute
Coaching Institute


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.