MBASzkoleniaCoachingPrzywództwoKomunikacja interpersonalnaKomunikacja formalnaInnowacyjność i myślenieEfektywność i zarządzanie czasemKsiążki dla menedżerówŚcieżki kariery menedżerówNajważniejsza decyzja w mojej karierzePierwsza pracaBiuro prasoweCo teraz robi
Efektywność na co dzień

Efektywność na co dzień

Co zrobić, by by㇠efektywnym, czy jest jakiś sposób na radzenie sobie z natłokiem informacji, czy jest możliwe ustalenie priorytetów, gdy wszystko wydaje się by㇠palące i na...

Zarządzanie zmianą - bibliografia

Zarządzanie zmianą - bibliografia

Aby pogłębi㇠wiedzę™ na temat zarzą…dzania zmianą, się™gnij do wydawnictw specjalistycznych. Eksperci House of Skills polecają:

Planowanie i organizacja - bibliografia

Planowanie i organizacja - bibliografia

Aby pogłębi㇠wiedzę™ na temat planowania i organizacji, się™gnij do wydawnictw specjalistycznych. Eksperci House of Skills polecają…:

Efektywność osobista i zarządzanie czasem - bibliografia

Efektywność osobista i zarządzanie czasem - bibliografia

Aby pogłębi㇠swoją wiedzę na temat efektywności osobistej i zarzą…dzania czasem, się™gnij do...

Jak zorganizować swoje miejsce pracy?

Jak zorganizować swoje miejsce pracy?

Na efektywność pracy składa się wiele elementów. Na wiele z nich mamy bezpoł›redni wpł‚yw. Duże a często niedoceniane znaczenie ma organizacja naszego miejsca pracy....

Bat na pochłaniacze czasu

Bat na pochłaniacze czasu

Realistyczne planowanie zadań„ uwzględnia zakłócenia, które mogą… się pojawić w trakcie ich realizacji. Części z nich nie da się wyeliminować, ale z częścią można sobie...

Jak wyznaczać priorytety?

Jak wyznaczać priorytety?

Nadawanie priorytetów poszczególnym zadaniom może by㇠wyzwaniem. Zdarza się, że w krótkim czasie musisz wykonać szereg zadań„, które wydają… się bardzo ważne. Jak sobie w...

Jak efektywnie wyznaczać cele?

Jak efektywnie wyznaczać cele?

Stawianie celów jest jednym z kluczowych działań zarządczych. Od jakości celu zależy ostateczny rezultat, a z rezultatów są… rozliczani zarówno pracownicy, jak ich przełożeni....

Planowanie wedł‚ug zasady 60/20/20

Planowanie wedł‚ug zasady 60/20/20

Nierealistyczny plan i zbyt długa lista zadań„ do wykonania, mogą pod koniec dnia wywoł‚ać poczucie porażki. Niezależnie od liczby załatwionych spraw, obszerna lista...