zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Co jest efektem, a co wartością pracy kreatywnej

Jak zdefiniować marnotrawstwo w przypadku pracy kreatywnej? Nie da się tu przecież zaplanować taktu produkcji jak w fabryce.

 

 

Jak zdefiniować marnotrawstwo w przypadku pracy kreatywnej? Nie da się tu przecież zaplanować taktu produkcji jak w fabryce. Wynik jest nieprzewidywalny, a postępowanie zmienia się
w przypadku każdego kolejnego produktu (projektu), ponieważ kreatywność polega właśnie na tym, że tworzy się coś nowego.  Na pierwszy rzut oka trudno więc wskazać czynności istotne (tzn. te związane z wytwarzaniem wartości), poboczne i zupełnie niepotrzebne - te ostatnie to właśnie marnotrawstwo.

- To niezupełnie trafny obraz. Czy kreatywność ma polegać na tym, że nie wiemy, co i jak robimy? Projekty, które mają charakter pracy koncepcyjnej, bardzo często przebiegają podobnie. Trzeba podjąć te same kroki, w ten sam sposób, by uzyskać rezultat tego samej rodzaju, choć nie dokładnie taki sam - wyjaśnia prezes Staufen Polska.

Niezwykle istotne jest określenie oczekiwań klienta. To od niego zależy, czy efekty naszej pracy mają wartość. Z drugiej strony,
w przypadku pracy kreatywnej klient bardzo rzadko kupuje gotowy produkt, lecz raczej stawia przed nami określone zadanie.

- Warto zadać sobie kilka pytań. Na przykład, jak dużo czasu zajmuje nam modyfikacja produktu, jeśli zajdzie taka potrzeba? Czy organizacja naszej pracy jest wystarczająco elastyczna? Czy oczekiwania klientów, formułowane na różne sposoby, potrafimy sprawnie przełożyć na konstruktywne działania? - mówi Katarzyna Szczupał-Vieweg.

W usprawnianiu tego rodzaju procesów tkwi duży potencjał. Jest jeszcze inny problem, którego często nie widać od wewnątrz. Kreatywnością nazywamy nieraz rozwiązywanie problemów, których można i trzeba unikać. W ten sposób można przecież nazwać doraźną naprawę jakiejś maszyny przy pomocy elementów zupełnie do tego celu nieprzeznaczonych.

- Efektowne, ale czy efektywne na dłuższą metę? Zamiast ciągle na nowe sposoby rozwiązywać podobne problemy, lepiej tworzyć standardy, które służą temu, by pracowało się nam lepiej
i sprawniej
- podkreśla prezes Staufen Polska.  

 


STAUFEN.POLSKA

 

Anita Nowak - STAUFEN.POLSKA
STAUFEN.POLSKA


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.