zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Im więcej podróżujesz, tym efektywniej pracujesz

 Efektywna praca wymaga ładowania akumulatorów, a bez wątpienia jednym z bardziej przyjemnych sposobów na uzupełnienie brakującej energii są podróże. Bez znaczenia jak daleko leży miejsce docelowe i jak długi jest pobyt, ważne natomiast, by wrażenia zdobyte w trakcie wojaży przekładały się na naszą wydajność w pracy.

Relaks w zależności od charakteru

 Warto pamiętać o złotej zasadzie przyświecającej udanemu wypadowi urlopowemu - o atmosferę warto zadbać samemu, a dobra pogoda nie powinna być jedynym kryterium wyboru dobrej oferty wyjazdowej. Charakter każdego człowieka w większości przypadków pozwala na dokładne sprecyzowanie wymagań. Nie ma znaczenia, czy po okresie wzmożonych wyzwań w pracy pojedziesz nad ciepłe morze, żeby w spokoju wylegiwać się z drinkiem pod palmami, czy wybierzesz zimowe szaleństwo na snowboardzie - wysiłek fizyczny i jego wpływ na stan psychiczny organizmu jest sprawą indywidualną. To tak, jak z kopaniem grządek działki warzywnej, dla pewnego kręgu osób praca w ogrodzie będzie formą relaksu, znowu dla innych uciążliwą koniecznością.

 Podróże - wartość dodana

 Dobrze jeżeli urlop oprócz relaksu niesie za sobą wartość poznawczą. Starajmy się postrzegać wartości dodane wynikające z poznawania kultur i środowisk odmiennych od naszych. Czasami może być to po prostu inna kuchnia regionalna, język lub po prostu odmienne obyczaje. Wspomnienia z wyjazdu opowiadane znajomym z pewnością będą milej przyjęte, jeżeli zostaną upiększane konkretami, o których trudno jest przeczytać w ogólnodostępnych przewodnikach turystycznych. 

 Ceny mało sympatyczne dla podróżnika

 Najlepsze oferty wyjazdowe pojawiają się w ogólnych kanałach informacyjnych na krótko - przy rezerwacji decyduje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Gdy przeszkodą w odpowiednio szybkiej reakcji na pojawiającą się ofertę last minute jest brak środków na koncie, można skorzystać z możliwości, jakie dają szybkie pożyczki, oferowane przez instytucje pozabankowe. Ich atutem jest fakt, iż tak pozyskaną gotówkę można przeznaczyć na dowolny cel, a więc także na wycieczkę. To produkt finansowy, który opiewa na kwoty niższe (zazwyczaj do 2 tys. zł), dzięki czemu procedury ich przyznawania w dużej mierze są uproszczone i nie wymagają wypełniania stosów papierów, a po spełnieniu wymogów formalnych mogą być dostępne na koncie klienta jeszcze tego samego dnia. Zanim zdecydujemy się na szybkie pożyczki, warto skorzystać z porównywarki finmarket.pl i sprawdzić dostępne oferty. Produkty podlegają bowiem prawom rynku, istotne jest więc, by wybrać ofertę najbardziej atrakcyjną zarówno pod względem oprocentowania, jak i z korzystnymi warunkami spłaty.


KarieraManagera.pl

 

KarieraManagera.pl
KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.