zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Gdzie i za co inwestować w 2014 roku?

Tradycyjnie na początku stycznia analitycy głowią się, jak będzie się kształtowała koniunktura w nowym roku. Czy w 2014 utrzyma się wzrost z ostatnich dwóch lat i jakie będzie miał tempo? Wielu inwestorów ma nadzieję na jeszcze większe profity niż dotychczas i z ostrożnym optymizmem planuje, jak i gdzie ulokować kapitał.  

Indie i Chiny najbardziej obiecujące

Wzrosty na rynkach finansowych z ostatnich dwóch lat sugerują, że początek tego toku może być dobrym momentem na zakup akcji. Gdzie inwestorzy powinni teraz szukać największych zysków? Okazuje się, że wciąż najlepiej rokują rynki wschodnie. W Europie i Stanach Zjednoczonych nie powinno być źle, ale najbardziej obiecujące wydają się być Indie i Chiny. Kraje te mają nie tylko znakomite perspektywy demograficzne, ale również podlegają nieustannym przemianom ekonomicznym i społecznym pomagającym zacieśniać współpracę z gospodarkami zachodu. Wydaje się też, że wysiłki nowego prezesa banku centralnego, by ustabilizować indyjską walutę, przyniosą efekty. Tempo wzrostu rynków wschodzących i ich potencjał rozwojowy są w tej chwili znacznie wyższe niż gospodarek rozwiniętych. Dlatego warto część portfela zapełnić funduszami operującymi w tych regionach. Lokowanie w nich kapitału może przynieść zyski znacznie przewyższające te, które będzie można osiągnąć w Stanach czy w Europie. Pamiętajmy jednak, że wysokie stopy zwrotu zawsze oznaczają także spore ryzyko. Aby się na nie nie narazić, nie można zapominać o dywersyfikacji aktywów.

Skąd wziąć pieniądze na inwestycje?

To jasne, że żeby zwielokrotnić zyski, trzeba najpierw mieć kapitał. Niektórzy pożyczają niewielkie kwoty od rodziny i znajomych lub wyciągają ze skarpety zaskórniaki odłożone na czarną godzinę. Jeśli jednak nie zadowala nas los drobnego ciułacza, to musimy wiedzieć, że nawet najwięksi gracze na rynkach całego świata zaciągają na inwestycje pożyczki i to na naprawdę poważne sumy. Najwyższe kredyty mogą sięgać nawet kilku milionów złotych - tyle dostaną na przykład przedsiębiorcy w Idea Banku. Dlaczego bank? Bo oprócz pomiędzy dysponuje także ekspercką wiedzą i doświadczeniem, a taniej jest pozyskać je w całości w pakiecie.

http://www.ideabank.pl/kredyt-przez-internet-obrotomierz

 

Idea Bank
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.