zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Czy umiesz słuchać aktywnie?

Oto Ćwiczenie, które pozwoli przećwiczyć ważną umiejętność aktywnego słuchacza - stosowanie parafrazy. Najlepiej wykonaj je z drugą osobą. Uzyskasz wtedy informacji™ zwrotnej…, na ile udało ci się uchwyci㇠sens zdania bez dodatkowych interpretacji.

 

Parafraza to powtórzenie własnymi słowami kluczowych sformułowań„ partnera. Pozwala sprawdzić, czy dobrze rozumiemy intencje i treść wypowiedzi i jest podstawową… metodą… aktywnego i skutecznego słuchania. Dzięki niej okazujemy partnerowi swoją uwagę™, sprawdzamy, czy dobrze rozumiemy jego wypowiedź i utrzymujemy temat rozmowy. 

Zwykle parafrazy wypowiedzi zaczynają… się od:

Czy dobrze rozumiem, że Pan.....?
Z tego, co mówisz zrozumiałem, że...
O ile dobrze zrozumiałem, twierdzisz (sądzisz), że...

Dokonaj parafrazy następujących zdań„:

Przykład:
Pytanie: Czy w tej firmie jest w ogóle ktoś kompetentny do załatwienia mojej sprawy?
Parafraza: Czy dobrze rozumiem, że poszukuje pan kompetentnej osoby, która załatwi pana sprawę™?

 

1. Od kilku dni staram się skontaktować z panem Kowalskim i za każdym razem dowiadują™ się, że właśnie wyszedł‚.

2. Warunki tej umowy są… tak skomplikowane, że nic nie mogą™ z tego zrozumieć‡.

3. Ten punkt jest niejasny.

4. Załatwianie spraw w tej firmie to prawdziwa przyjemność.

5. Proszą mnie do nikogo nie odsyłać, chcą™ otrzymać szybko potrzebne informacje.

6. Pierwszy raz dzwonią™ z takim problemem i nie wiem, czy uda mi się wszystko dobrze wytłumaczyć‡.

7. Czy można to zrobią‡ szybciej?

8. Potrzebują™ więcej czasu, żeby zdecydować, którą… ofertę™ wybrać.

9. Próbowałem zrobi㇠tak, jak pan mi poradził‚, ale to nie działa.

10. Chyba zniszczyłem swój telefon. Co mam teraz zrobić‡?

11. Tak pan dużo mówi, a ja nie wiem, co tak naprawdę mam teraz zrobić‡.

12. Próbowałem różnych rzeczy, ale nic nie działa.

13. Proszę™ mi podpowiedzieć‡, którą… taryfę™ powinnam wybrać.

14. To mi się nie opłaca.

15. To brzmi bardzo ogólnikowo.

16. Czy to jest na pewno dobra propozycja?

17. Czy wszyscy wasi klienci muszą… tak długo czekać, aż ktoś się odezwie?

18. Wydaje się to mocno zagmatwane. Trzeba chyba skoczy㇠politechnikę™, żeby zrozumie㇠te wszystkie szczegóły.

19. Chciałbym jeszcze zobaczyć inne oferty.


House of Skills

 

House of Skills
House of Skills


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.