zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Spotkanie €žACCESS MBA One-to-One Tour w WARSZAWIE

Ponieważ światowe rynki finansowe i rekrutacyjne nabierają ogólnoś›wiatowego zasięgu na coraz wię™kszą… skalą™, zainteresowanie edukacją… w temacie biznesu osią…gn곂o niespotykany poziom. "Access MBA One-to-One Tour" jest wyjątkowym i efektywnym sposobem, aby znaleźć‡ właściwy program MBA - oferuje przyszł‚ym kandydatom MBA możliwoś›ci osobistego poznania mię™dzynarodowych i najlepszych na ś›wiecie uczelni biznesowych. Już 29 marca spotkanie "ACCESS MBA One-to-One Tour" bę™dzie miał‚o miejsce w Warszawie.
Studenci, fot. shutterstock Studenci, fot. shutterstock

Wzrost Globalnej Edukacji Biznesowej
Ostatni kryzys ekonomiczny uś›wiadomił‚ nam globalne połączenie wszystkich gospodarek a także jak bardzo konieczne jest, aby ludzie biznesu byli szkoleni na poziomie mię™dzynarodowym i stali się liderami biznesu XXI wieku. Dla osób z całego świata skoncentrowanych na karierze, ta globalna perspektywa to atut, którego wartość ciągle wzrasta. 

Ekskluzywna i efektywna obsługa dla kandydatów MBA
"Access MBA Tour" to szereg wyspecjalizowanych imprez skoncentrowanych na wysokiej jakości dostosowanych usługach oferowanych kandydatom MBA. W trakcie tej imprezy kwalifikowani zawodowcy otrzymują… szansę™ spotkania się z przedstawicielami uczelni biznesu na prywatnych spotkaniach typu "One-to-One". Ponadto w trakcie imprezy doradcy programu "Access MBA" pomagają kandydatom w wybraniu odpowiedniej uczelni dla siebie społ›ród bogatej oferty uczelni biznesowych. Takie spotkanie informacyjne dostosowane do indywidualnych wymagał„ i indywidualne rozmowy z Admissions Officers (biurem rekrutacyjnym uczelni) odróżnia wydarzenie 'Access MBA' od innych organizatorów targów MBA. "W przeciwień„stwie do dużych targów, spotkania "One-to-One" w cią…gu ponad 6 lat udowodnił‚y, że są… najlepszym sposobem na przedstawienie swoich konkretnych potrzeb, zarówno w przypadku uczelni, jak i kandydatów. W rezultacie, w 2010 roku nasza firma bę™dzie organizować blisko 50 takich spotkań„ - co stanowi ponad 20-procentowy roczny wzrost od 2004 roku". - powiedział‚ Christophe Coutat, zał‚ożyciel i dyrektor Access MBA Tour.

Udział‚ w imprezie "Access MBA Tour"
Kandydaci do programu MBA chcąćy ubiegać się o zakwalifikowanie na spotkania "One-to-One" z uczelniami biznesowymi muszą najpierw zarejestrować się na stronie www.accessmba.com. Po zapoznaniu się z przedł‚ożonymi formularzami zgł‚oszenia, przedstawiciele "Access MBA" dokonają… przeglą…du profilów kandydatów i wybiorą osoby kwalifikujące się na spotkania 'One-to-One'.
 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.