zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Morfologia Sprzedaży - Koferencja Menedżerów sprzedaży

 

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to największa w Polsce północnej konferencja przeznaczona dla ludzi kierujących zespołami handlowymi i doświadczonych handlowców. W latach 2012-15 wzięło w niej udział kilkuset menedżerów sprzedaży i handlowców z całej Polski. 10 maja 2016 w Gdańskim Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AMBEREXPO odbędzie się V edycja imprezy. Morfologia Sprzedaży to seria inspiracji związanych ze sprzedażą, komunikacją, zarządzaniem działem sprzedaży lub dotyczących strategii.

 

Organizatorem konferencji jest gdańska firma Cetus Consulting będąca franczyzobiorcą Sandler Training. Główny partner merytoryczny konferencji - Sandler Training -jest jedną z największych na świecie organizacji szkoleniowo-doradczych (ponad 250 biur regionalnych w 25 krajach) specjalizującą się w zagadnieniach związanych ze sprzedażą i kompleksowym wzmacnianiem efektywności zespołów sprzedażowych.

 

Prelegentami są doświadczeni mówcy, na co dzień trenerzy biznesu, konsultanci, menedżerowie sprzedaży, autorzy publikacji. Część z nich to członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. W bieżącej edycji w tym gronie są: Ewa Jochheim, Tomasz Kalko, Jerzy Zientkowski, Piotr Pszczółkowski, Andrzej Twarowski, Grzegorz Urban, Dariusz Dobrzyniecki i Jacek Czarnowski (główny organizator konferencji).

 

Tematyka tegorocznej konferencji to:

  • Motywowanie pozafinansowe w działach sprzedaży - Motywacja 3.0.
  • Przywództwo w sprzedaży - wykorzystanie niekonwencjonalnych metod.
  • Inspirujące i efektywne prezentacje sprzedażowe.
  • Rekrutowanie handlowców - jedno z najtrudniejszych zadań menedżera.
  • Nowi klienci - jak ich szukać? Metody handlowe i styk marketingu ze sprzedażą.
  • Rola szacunku i wartości w sprzedaży. Margines czy podstawa?

W konferencji będzie uczestniczyć około 160 osób najczęściej prezesi i członkowie zarządów, menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych; trenerzy sprzedaży i zarządzania.


Dodatkowe informacje

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to V edycja największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi zawodowo związanych ze sprzedażą.

 

Termin: 10 maja 2016

Miejsce: Centrum Wystawienniczo-Kongresowe AMBEREXPO w Gdańsku

 

To wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie szukających sposobów na:

  • zwiększenie sprzedaży i efektywności zespołu;
  • poszukiwanie nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych jak i marketingowych;
  • wzmacnianie motywacji zespołu;
  • wzmacnianie umiejętności przywódczych w sprzedaży;
  • wyjście z manipulacyjnej sprzedaży, bo wiedzą że klienci zwracają uwagę na aspekty etyczne sprzedaży;
  • budowanie wzajemnego szacunku w zespole sprzedażowym, bo to daje również szansę na zwiększanie efektywności w kontaktach z klientami;
  • zwiększenie umiejętności przemawiania w sytuacjach sprzedażowych i zarządczych.

 

Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training - światowy lider w specjalistycznych rozwiązaniach doradczo-szkoleniowych przeznaczonych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.

 

Uczestnicy: około 160 osób; prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli, key account menedżerowie, menedżerowie HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji sprzedażowych; trenerzy sprzedaży i zarządzania.

 

Program tegorocznej konferencji

  • Jak tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania nowych klientów? - Jacek Czarnowski
  • Przywództwo w sprzedaży - rola liderów w czasach gruntownych zmian w sposobie funkcjonowania zespołów handlowych - Dariusz Dobrzyniecki
  • Zarządzanie poprzez Motywację 3.0 w zespole handlowym - nowe oblicze motywacji pozafinansowej. - Ewa Jochheim
  • Wartości motywują. Czyli: Jak zarządzać zespołem sprzedażowym i procesem sprzedaży uwzględniając kwestie wartości. - Tomasz Kalko
  • Dzisiaj łatwo i szybko możemy zrekrutować i wdrożyć pracowników - gotowi na zmianę? - Piotr Pszczółkowski
  • LinkedIn - To be or not to be?- Andrzej Twarowski
  • Generowanie popytu, czyli współpraca marketingu ze sprzedażą. - Grzegorz Urban
  • Rockstar sales - inspirująca prezentacja. - Jerzy Zientkowski

 

Nasi prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach (psychologowie, trenerzy sprzedaży i zarządzania oraz konsultanci) twórcy popularnych publikacji dla menedżerów, doświadczeni mówcy - część z nich to członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

 

Więcej informacji

http://www.morfologiasprzedaży.pl

https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.