MBASzkoleniaCoachingPrzywództwoKomunikacja interpersonalnaKomunikacja formalnaInnowacyjność i myślenieEfektywność i zarządzanie czasemKsiążki dla menedżerówŚcieżki kariery menedżerówNajważniejsza decyzja w mojej karierzePierwsza pracaBiuro prasoweCo teraz robi
1. Forum Employer Branding odbędzie się 15 listopada 2011 r. w Warszawie

1. Forum Employer Branding odbędzie się 15 listopada 2011 r. w Warszawie

15 listopada 2011 r. w Warszawie odbę™dzie 1. Forum Employer Branding, organizowane przez...

Strategia i pozycja rynkowa w projekcie funduszy unijnych

Strategia i pozycja rynkowa w projekcie funduszy unijnych

Aby przygotować przemyślany i skuteczny projekt innowacji ubiegający się o dofinansowanie unijne, należy...

Dobry menedżer emanuje władzą

Dobry menedżer emanuje władzą

Jesteś menedżerem, masz nieco władzy w firmie, członkowie twojego zespołu pracują pod twoje dyktando. Czy jednak jesteś postrzegany jako osoba posiadająca władzę? Czy swoim...

Klucze do trudnych rozmów menedżerskich

Klucze do trudnych rozmów menedżerskich

Kiedy spotykamy się w cyklach szkoleniowych z menedżerami by rozwijać kompetencje komunikacyjne, a poprzez nie zarządcze, nieuchronnie pojawia się temat trudnych rozmów....

Jak motywować?

Jak motywować?

Jeśli masz problem z motywacją pracowników, sprawdź, czy stosujesz wszystkie zasady zarządzania procesem pracy, czy dbasz o wszystkie składowe efektywności. Nieprawidłowości i zaniedbań w tym zakresie nie wypełnią...

Jak zapobiegać konfliktom?

Jak zapobiegać konfliktom?

Wiele konfliktów powstaje na skutek bagatelizowania czynników ryzyka. Menedżer świadomy ich istnienia, potrafi zapobiec ewentualnym kryzysom, ograniczając liczbę potencjalnych punktów...

Trudne rozmowy z pracownikami

Trudne rozmowy z pracownikami

Jak w sposób asertywny przeprowadzić z pracownikiem rozmowę, w której chcemy zgłosić problem, wyrazić niezadowolenie z jego pracy lub też określić nasze oczekiwania?

Wspieram i wymagam

Wspieram i wymagam

Na działania menedżera związane z kierowaniem ludźmi składają się dwa aspekty zarządzania. Menedżer stawia cele, zleca zadania i oczekuje określonego poziomu wykonania, czyli WYMAGA. Jednocześnie pomaga, wyjaśnia...

Jak zbudować efektywny zespół?

Jak zbudować efektywny zespół?

Światowy autorytet w dziedzinie zarządzania Ken Blanchard twierdzi, że pierwszym krokiem do zaplanowania działań„ wzmacniających efektywność zespołu jest analiza mocnych i...