zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Działanie w sytuacji konfliktowej

Nie wszystkich konfliktów można i warto unikać. Chociażby dlatego, że konstruktywnie rozwiązany konflikt przynosi często pozytywne efekty motywacyjne, innowacyjne i identyfikacyjne.
  • Na skutek konfliktu wzrasta aktywność i motywacja do działania. Jeśli można wyjść z trudnej sytuacji, dobrze świadczy to o współpracy i możliwoś›ciach zespoł‚u.
  • Konflikt bywa bodźcem do poszukiwania nowych, twórczych rozwiązań.
  • Trudna sytuacja powoduje wzrost identyfikacji z grupą dzię™ki rozszerzaniu pola własnej aktywnoś›ci oraz ujawnianiu i realizowaniu ważnych interesów.

Konstruktywne podejście do konfliktu to potraktowanie go jak problemu, dla którego szukamy rozwiązania najlepszego z punktu widzenia interesów wszystkich zaangażowanych stron.

Kolejne kroki

1.Ujawnienie problemu
• Ustal z zainteresowanymi osobami, na czym polega problem: ­ w czym opisana sytuacja różni się od pożądanej, ­ jakie są… zdania i stanowiska zainteresowanych stron.

2. Wyjaśnianie
• Ustal jakie interesy i potrzeby kryją się za konkretnymi rozwiązaniami. Pytaj pracowników: dlaczego tego chcesz? dlaczego ci na tym zależy? jakie cele chcesz osią…gnąć?
• Poszukaj interesów wspólnych, żeby zadbać o nie przy szukaniu rozwiązania.
• Uważnie słuchaj, dopytuj, parafrazuj.
• Ustal najważniejsze przyczyny problemu.

3. Podsumowanie. Nazwanie problemu w języku interesów
• Sformułuj problem jako pytanie o możliwość zrealizowania rozbieżnych interesów, zaspokojenia różnych potrzeb przy zachowaniu interesu wspólnego. Np. Co zrobić żeby rodzice mogli wyjechać z dzieć‡mi na wakacje, a pracownicy bezdzietni mogli również korzystać z urlopów latem? Jak wypracować rozwią…zanie, które wprowadzi jasne zasady zaakceptowane przez cały zespół?

4. Rozwią…zanie problemu
• Angażuj wszystkich zainteresowanych w poszukiwanie rozwiązania.
• Koncentruj się na interesie wspólnym jako kluczowym elemencie rozwiązania.
• Doceniaj wkład wszystkich zainteresowanych - zauważaj i nazywaj sukcesy w zbliżaniu się do rozwiązania.


House of Skills

 

House of Skills
House of Skills


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.