zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Czy pracownik to najlepsza inwestycja dla MSP?

O przewadze konkurencyjnej firm, w szczególności tych z sektora MSP, decyduje w coraz większym stopniu poziom wiedzy i kompetencji zatrudnionych pracowników. Dużą rolę w tej zmianie odgrywają projekty realizowane dzięki dofinansowaniu z funduszy europejskich - w tym projekty systemowe realizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Wypracowane w projektach rozwiązania, narzędzia i dobre praktyki,  PARP stara się propagować w czasie organizowanych przez siebie corocznych konferencjach.

Kolejna edycja konferencji: Forum Edukacyjne dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Człowiek Najlepsza Inwestycja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 roku w Warszawie w Centrum Nauki Kopernik.

Pierwszy dzień Forum będzie dotyczył zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi  w polskich firmach MMSP i rolą, jaką projekty PARP odegrały w ich rozwoju.

 

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

  • praktycy zarządzania ludźmi: Marzena Grzonkowska-Przyklęk - European HR Manager w Jabil Circuit, Beata Kowalska-Doncer- HR Manager w Starwood Services Poland, Anna Kostrzewska - HR Business Partner w Frauenthal Automotive Toruń czy Beata Burlińska - menedżer HR w Nestle Polska.
  • liderzy biznesu: Marcin Ochnik  - członek zarządu w firmie Ochnik, Paweł Dudka - prezes spółki Wars, Maria Magdalena Kwiatkiewicz - prezes zarządu ds. handlowych w firmie YES, Rafał Brzoska -  twórca i współwłaściciel Grupy Integer.pl, Adam Niewiński - prezes zarządu Domu Inwestycyjnego Xelion.

Sesję plenarną w temacie Efektywny lider na trudne czasy poprowadzi znany polarnik Marek Kamiński. Forum zaszczycą obecnością Bożena Lublińska-Kasprzak - prezes PARP, Janusz Piechociński, wiceprezes Rady Ministrów oraz Władysław Kosiniak-Kamysz, minister Pracy i Polityki Społecznej. 

Drugi dzień Forum to warsztaty dla osób, które chcą rozpocząć własną działalność gospodarczą.

Uczestnictwo w Forum jest bezpłatne.

Więcej informacji na stronie:  forummsp.parp.gov.pl

 

 

Polska Agencja Rozwoju Przepsiębiorczości
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.