zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Czy pracownik to najlepsza inwestycja dla MSP?

O przewadze konkurencyjnej firm, w szczególności tych z sektora MSP, decyduje w coraz większym stopniu poziom wiedzy i kompetencji zatrudnionych pracowników. Dużą rolę w tej zmianie odgrywają projekty realizowane dzięki dofinansowaniu z funduszy europejskich - w tym projekty systemowe realizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Wypracowane w projektach rozwiązania, narzędzia i dobre praktyki,  PARP stara się propagować w czasie organizowanych przez siebie corocznych konferencjach.

Kolejna edycja konferencji: Forum Edukacyjne dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw - Człowiek Najlepsza Inwestycja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 roku w Warszawie w Centrum Nauki Kopernik.

Pierwszy dzień Forum będzie dotyczył zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi  w polskich firmach MMSP i rolą, jaką projekty PARP odegrały w ich rozwoju.

 

Wśród prelegentów znajdą się m.in.:

  • praktycy zarządzania ludźmi: Marzena Grzonkowska-Przyklęk - European HR Manager w Jabil Circuit, Beata Kowalska-Doncer- HR Manager w Starwood Services Poland, Anna Kostrzewska - HR Business Partner w Frauenthal Automotive Toruń czy Beata Burlińska - menedżer HR w Nestle Polska.
  • liderzy biznesu: Marcin Ochnik  - członek zarządu w firmie Ochnik, Paweł Dudka - prezes spółki Wars, Maria Magdalena Kwiatkiewicz - prezes zarządu ds. handlowych w firmie YES, Rafał Brzoska -  twórca i współwłaściciel Grupy Integer.pl, Adam Niewiński - prezes zarządu Domu Inwestycyjnego Xelion.

Sesję plenarną w temacie Efektywny lider na trudne czasy poprowadzi znany polarnik Marek Kamiński. Forum zaszczycą obecnością Bożena Lublińska-Kasprzak - prezes PARP, Janusz Piechociński, wiceprezes Rady Ministrów oraz Władysław Kosiniak-Kamysz, minister Pracy i Polityki Społecznej. 

Drugi dzień Forum to warsztaty dla osób, które chcą rozpocząć własną działalność gospodarczą.

Uczestnictwo w Forum jest bezpłatne.

Więcej informacji na stronie:  forummsp.parp.gov.pl

 

 

Polska Agencja Rozwoju Przepsiębiorczości
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.