zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

Forum HR w Katowicach

20 maja w GPP Business Park odbędzie się II Śląskie Forum HR.

20 maja w GPP Business Park odbędzie się II Śląskie Forum HR. Specjaliści od zarządzania zasobami ludzkimi spotkają się w Katowicach, by zapoznać się z najnowszymi metodami zarządzania ludźmi. Uczestnicy Forum na własnej skórze przekonają się, czy można przeprowadzić udany warsztat dla kilkudziesięciu osób równocześnie, jakie są nowinki informatyczne dotyczące HR i sprawdzą na sobie jak można wykorzystać test Diversity Icebreaaker, który zdobył już popularność w Europie zachodniej.

Warsztat dla 1 000 ludzi jednocześnie? Żaden problem.

 

Na Forum zostanie wykorzystana metoda Open Space Technology. Jest to ceniona w Europie - a w Polsce wciąż jeszcze mało znana - innowacyjna metoda szkoleniowa. Pozwala ona na aktywną i równoczesną pracę dziesiątek a nawet setek ludzi. W trakcie warsztatu Open Space uczestnicy Forum wypracują praktyczne rozwiązania HR.

 Rozwiązania informatyczne skutecznie pomagają w zarządzaniu ludźmi

W trakcie Forum będzie można zapoznać się  z najnowocześniejszymi rozwiązaniami informatycznymi w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Na przykładzie udanych wdrożeń informatycznych Microsoft Dynamics przekażemy wskazówki, co należy zrobić zanim zacznie się wdrażać system IT w HR oraz na co zwrócić uwagę podczas samego wdrażania. Wiedza ta pozwoli na uniknięcie wielu bardzo kosztownych błędów.

 

Poznasz lepiej swoje mocne strony i możliwości rozwoju

 

 Każdy  uczestnik Forum będzie miał możliwość zbadania się testem Diversity Icebreaker oraz weźmie udział w warsztacie rozwojowym, dzięki któremu dowie się wiele o sobie i swoich możliwościach rozwoju.

 

Konferencja odbędzie się w biurowcu Goeppert-Mayer na ulicy Konduktorskiej 33 w Katowicach. Początek przewidziany jest na godzinę 9:00 zaś koniec na 15:30. Organizatorami konferencji są NeuroCRM, GPP Business Park oraz Intercultures. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.forumhr.com.pl

Patroni konferencji:

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach

Goldenline.pl

Szkolenia.com

Jobs.pl

Karieramanagera.pl

Szkolenia24h.pl

Konferencje24h.pl

 

 

 

NeuroCRM
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.