zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Jakie możliwości zabezpieczenia interesów Pracodawcy daje Kodeks Pracy 2011?

Zatrudniajac nowych pracowników, Pracodawca bardzo często ogranicza się tylko do tego, żeby określić, czy ma by㇠to umowa zlecenia, czy umowa o pracę™. Wydawać by się mogło, że jest to wystarczające rozgraniczenie, które pozwala regulować koszty pracownicze.
Szkolenia branżowe Szkolenia branżowe

Jednak nawet w przypadku z pozoru "tańszej" umowy cywilnoprawnej, warto zastanowić się, jak ją… sformułować, aby nie spotkać się z zarzutem nadużycia, jakim może by㇠chociażby zawarcie jej na długi okres czasu. Okazuje się, że istnieją dopuszczalne w Kodeksie Pracy sformułowania w takich umowach, które zabezpieczą Pracodawcę na wypadek pozwu ze strony pracownika, a także nie wzbudzą podejrzeń Pań„stwowej Inspekcji Pracy.

Nie tylko koszty pracy są… zmorą Pracodawców. Pracownicy nastręczają wielu innych problemów - nie dopełniaja obowiązków lub wykonują je nienależycie, nie dbają, a nawet przywłaszczają powierzone mienie firmowe, celowo wykorzystują system pracy nadgodzinowej. Oczywistym jest fakt, że wszelkie takie zachowania szkodzą firmie i skutkują powstawaniu zbędnych kosztów.

Polskie prawo bardzo silnie stoi po stronie pracowników i to się szybko nie zmieni. Dlatego tak ważna dla Pracodawcy jest znajomość wszystkich możliwoś›ci, jakie daje Kodeks Pracy, aby maksymalnie zabezpieczy㇠się przed pozwami pracowników, płaceniem sowitych odpraw oraz utrzymywaniem kłopotliwych i nierentownych pracowników.

Jeżeli te problemy nie są… Państwu obce, jesteście Pań„stwo pracodawcami, kierownikami lub managerami, zapraszamy na szkolenie, na którym dowiedzą się Pań„stwo:

·Jak zróżnicować w umowie skł‚adniki wynagrodzenia, aby pracownik był rentowny dla firmy
·Jakie środki przymusu można zastosować w świetle KP, gdy pracownik odmawia wykonania poleceń lub przepracowania nadgodzin
·Jak rozstać się z pracownikiem, aby uniknąć płacenia odprawy
·Jakie zapisy w umowie z pracownikiem/umowie cywilnoprawnej gwarantują pełną odpowiedzialność materialną za mienie firmowe
·Jak wybronić się w są…dzie z zarzutów nierównego traktowania: kobiet ciężarnych, wracających po urlopie macierzyńskim, osób niepełnosprawnych , etc.


więcej informacji: KP.jobs.szkoleniabranzowe.pl

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.