zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Konferencja dotycząca rynku pracy, pt. "ROZPRACOWANI"

29 maja 2014 w Katowicach odbędzie się konferencja 'Rozpracowani'.

Czy profil na facebook’u może wpłynąć na karierę zawodową? Czego pracodawcy oczekują od pokolenia Z? Jak skutecznie budować wizerunek na rynku pracy? Po czym poznać idealnego pracodawcę? Jakie są wiodące tendencje na rynku pracy? Czy założenie firmy to dobry pomysł? Jak pozyskać środki na prowadzenie działalności gospodarczej?

Na te i wiele innych pytań, odpowiedź uzyskacie 29 maja 2014 roku podczas konferencji "ROZPRACOAWANI". Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach zebrała w tym dniu specjalistów, którzy podzielą się wiedzą i zachęcą do aktywnego uczestnictwa w rynku pracy.

 Harmonogram:

10.00-10.10            Rozpoczęcie konferencji.

10.10- 10.30           Własna firma - czy to pomysł dla mnie?

Bogdan Wołowczyk, Wojewódzki Urząd Pracy, Centrum Metodyczne Poradnictwa Zawodowego

10.30-10.50           Dofinansowanie założenia działalności gospodarczej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Karol Kobylarz, Wojewódzki Urząd Pracy, Zespół ds Promocji i Informacji Wydziału Naboru Projektów i Monitorowania EFS

 10.50-11.30         Budowanie wizerunku na rynku pracy. Przyszłość rynku pracy - w jakim kierunku zmierza rynek pracy i co to oznacza dla kandydata?

                              Agnieszka Kolanowska, Sandra Bajer, Randstad

 11.30-11.50             przerwa kawowa

 11.50-12.20             Czego pracodawcy oczekują od pokolenia Z?

Aleksandra Strojek, Senior Compensation & Benefits Specialist, HR SSC Capgemini

 12.20-12.40        Jak zaprezentować się przed pracodawcą w sieci, czyli autoprezentacja w mediach społecznościowych i w Internecie.

Mateusz Gieraszek

Specjalista ds. kontaktów biznesowych w projekcie stażowym Kariera na Start

 12.40 -13.00           Jak wybrać idealnego pracodawcę?

doradca personalny, portal e-rekrutacja24.pl

 13.00-13.15             Zakończenie konferencji.

 

 

Weź karierę w swoje ręce i zapisz się - biurokarier@gwsh.pl.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Termin: 29 maj 2014, godz. 10.00

Miejsce: aula I, budynek A, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, ul. Harcerzy Września 3, Katowice

Zapraszamy!

 

 

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.