zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Konferencja dotycząca rynku pracy, pt. "ROZPRACOWANI"

29 maja 2014 w Katowicach odbędzie się konferencja 'Rozpracowani'.

Czy profil na facebook’u może wpłynąć na karierę zawodową? Czego pracodawcy oczekują od pokolenia Z? Jak skutecznie budować wizerunek na rynku pracy? Po czym poznać idealnego pracodawcę? Jakie są wiodące tendencje na rynku pracy? Czy założenie firmy to dobry pomysł? Jak pozyskać środki na prowadzenie działalności gospodarczej?

Na te i wiele innych pytań, odpowiedź uzyskacie 29 maja 2014 roku podczas konferencji "ROZPRACOAWANI". Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach zebrała w tym dniu specjalistów, którzy podzielą się wiedzą i zachęcą do aktywnego uczestnictwa w rynku pracy.

 Harmonogram:

10.00-10.10            Rozpoczęcie konferencji.

10.10- 10.30           Własna firma - czy to pomysł dla mnie?

Bogdan Wołowczyk, Wojewódzki Urząd Pracy, Centrum Metodyczne Poradnictwa Zawodowego

10.30-10.50           Dofinansowanie założenia działalności gospodarczej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Karol Kobylarz, Wojewódzki Urząd Pracy, Zespół ds Promocji i Informacji Wydziału Naboru Projektów i Monitorowania EFS

 10.50-11.30         Budowanie wizerunku na rynku pracy. Przyszłość rynku pracy - w jakim kierunku zmierza rynek pracy i co to oznacza dla kandydata?

                              Agnieszka Kolanowska, Sandra Bajer, Randstad

 11.30-11.50             przerwa kawowa

 11.50-12.20             Czego pracodawcy oczekują od pokolenia Z?

Aleksandra Strojek, Senior Compensation & Benefits Specialist, HR SSC Capgemini

 12.20-12.40        Jak zaprezentować się przed pracodawcą w sieci, czyli autoprezentacja w mediach społecznościowych i w Internecie.

Mateusz Gieraszek

Specjalista ds. kontaktów biznesowych w projekcie stażowym Kariera na Start

 12.40 -13.00           Jak wybrać idealnego pracodawcę?

doradca personalny, portal e-rekrutacja24.pl

 13.00-13.15             Zakończenie konferencji.

 

 

Weź karierę w swoje ręce i zapisz się - biurokarier@gwsh.pl.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Termin: 29 maj 2014, godz. 10.00

Miejsce: aula I, budynek A, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego, ul. Harcerzy Września 3, Katowice

Zapraszamy!

 

 

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. W. Korfantego
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.