zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Konferencja - Wirtualna kultura - prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni

Czy prawo autorskie zablokuje dostęp do kultury?
fot. shutterstock fot. shutterstock

W dniu 8 grudnia 2010 r., w Warszawie odbę™dzie się I Ogólnopolska Konferencja 'Wirtualna kultura - prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni'. Pretekstem do zorganizowania Konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie "Czy prawo autorskie zablokuje dostęp do kultury". Wstęp do polskiego wydania najsłynniejszej ksią…żki Lawrence Lessiga zatytułowano: "Kultura chce by㇠wolna". Podczas Konferencji prawnicy i ludzie kultury poruszą najważniejsze zagadnienia z zakresu prawa autorskiego w kulturze oraz wiele innych zagadnień niezwykle istotnych dla instytucji kultury.



  Jest to pierwsza tego typu Konferencja, ukazująca w sposób holistyczny problematykę rozpowszechniania treści w sieci, ze szczególnym uwzględnieniem zbiorów instytucji kultury (muzealia, eksponaty, fotografie, zbiory biblioteczne itp.). Konferencja ma wymiar praktyczny. Wszyscy prelegenci, z autopsji, znają problemy związane z digitalizacją zbiorów oraz prezentacją treści na stronach internetowych instytucji kultury.

 Udostępnianie dóbr kultury w Internecie to wyzwanie, ale jednocześnie olbrzymi problem prawny. Tu nic nie jest oczywiste! Czy można digitalizować zbiory? Czy katalogi on-line są… dopuszczalne jako forma promocji wystawy? Czy legalne jest pokazywanie wizerunków muzealiów w Internecie? Jak to naprawdę jest z biblioteką cyfrową? Jak wykorzystać 'kruczki prawne' dla upowszechniania kultury. Odpowiedzi na te pytania padną podczas Konferencji.

 Do udziału w konferencji zapraszamy wszystkich, którzy interesują się regulacjami polskiego prawa w zakresie rozpowszechniania dóbr kultury oraz tych, którym wolność kultury nie jest obojętna. Przyjdź, wysłuchaj prelegentów, zadaj pytanie! Każdy uczestnik otrzyma certyfikat poł›wiadczający udział w konferencji.

więcej o konferencji, jego szczegółowy plan i formularze zgł‚oszenia znajdują się na stronie  www.wirtualnakultura.pl.

Zapraszamy do aktywnego uczestnictwa!

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.