zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Najważniejszy warsztat 2010 r. Doświadczenia Klientów najlepszą drogą do wzrostu zyskowności

"Zarzą…dzanie doś›wiadczeniem klientów (CEM: Customer Experience Management) - audyt, projektowanie oraz dostarczanie doświadczeń„ klientów jako droga do wię™kszej zyskowności!" to najważniejszy warsztat 2010 r. Każdy, komu zależy na wzroście zyskowności poprzez umieję™tność dostarczania klientom takich doświadczeń„, za które gotowi są… oni pł‚acić, powinien wziąć w nim udział.
Warsztat Warsztat

Każdy kontakt z firmą, czy marką generuje określone doświadczenia klientów. To one wpływają na odczuwane przez klienta emocje i opinie, które z kolei decydują o dalszej współpracy, bądź jej zakończeniu. Firmy, które potrafią w sposób intencjonalny zaprojektować pożądane doświadczenia klientów, a następnie spowodować, aby klienci ich doznali, mogą cieszyć się znaczną zyskownością. W sytuacji, gdy polski rynek wchodzi powoli w fazę przesycenia a zdobycie nowych klientów jest mocno utrudnione, coraz większego znaczenia nabiera umiejętność wpływania na potrzebę klienta do rekomendowania firmy, jej produktów czy usług. 

Już 11 maja 2010 r., w Adgar Plaza, w Warszawie Janusz Kamieński, najbardziej doświadczony konsultant w  obszarze “Customer Experience Management Plus" w Polsce, opowie jak projektować i dostarczać doświadczenia klientów. 

Podczas warsztatu Janusz Kamieński pokaże czym jest zarządzanie doświadczeniami klientów i jak zdobyć informacje o pożądanych doświadczeniach klientów, które przekładają się na ich lojalność. Nauczy jak sprawdzić, na których czynnikach powinna się w danym momencie skoncentrować firma, aby osiągnąć maksimum rezultatów. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się na czym polega projektowanie doświadczeń klientów w 'punktach styku z marką' i jak spowodować spójność odbieranych przez klientów doświadczeń ze strategią pozycjonowania firmy/marki. Na koniec prowadzący opowie co i jak mierzyć w organizacji, aby zawczasu wiedzieć co może zagrażać zyskowności.

Procesy CEM+ doceniły już znane marki na polskim rynku: "Dzięki procesowi CEM+, wyróżniamy się w naszym otoczeniu rynkowym. Dzięki spójności wizji marki, strategii i procesów, ludzie dokładnie wiedzą jak postępować.' Piotr Rytowski, Dyrektor Działu Wsparcia BR EDIPRESSE Polska.

Zdolność firm i organizacji do zarządzania doświadczeniami ich klientów to warunek ich zyskowności. Warsztaty takie jak ten organizowany przez Executive Conversation Polska Sp. j. powinny stać się stałym punktem na mapie inspiracji i edukacji każdej firmy.

więcej informacji o warsztacie: www.e-c.com.pl/warsztaty

Program warsztatów i formularz zgłoszeniowy: Program i formularz_zgloszeniowy

Dowiedz się więcej na temat CEM+: Inspiracje

 

 

 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.