zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

Nakręceni na HR! 12-13 czerwca rusza HRcamp

HRcamp to największa konferencja w Polsce poświęcona rekrutacji i employer branding.

HRcamp to największa konferencja w Polsce poświęcona rekrutacji i employer branding. VI edycja HRcamp odbędzie się warszawskim kinie Praha już 12-13 czerwca 2014 r. Organizatorami konferencji są HRstandard.pl i eRecruiter.

W tym roku organizatorzy przygotowali dla uczestników wiele atrakcji, a w tym:

18 HR CASE STUDIES - kilkanaście prezentacji najciekawszych projektów HR w Polsce prowadzonych w 3 ścieżkach tematycznych: candidate’s experience, angażowanie i komunikacja wewnętrzna oraz HR innowacje. Swoje wdrożenia zaprezentują między innymi: Grupa Onet, AmRest, Provident, ArcelorMittal, Employer Branding Institute, Roche,  mBank, Techland, Danone, PwC, Funmedia, UBS, Capgemini.

 

 3 PANELE DYSKUSYJNE

Panel 1: Prezesi i liderzy (szczerze!) o HR - jakie mają oczekiwania, jak oceniają HR?

Panel 2: Męska strona HR - dyskusja z udziałem facetów z HR

Panel 3: Czy HR może być sexy? - Panel z udziałem blogerów HR

 5 SESJI HRcafe

Czyli luźne dyskusje za kulisami, oczywiście o HR. Dyskusje poprowadzą goście specjalni
- specjaliści, którzy wiedzą co w HRach piszczy. To doskonała okazja, aby poplotkować
o tematach HR przy kawie!

Zobacz stronę konferencji: hrcamp.pl

6 WARSZTATÓW SPECJALISTYCZNYCH

na których uczestnicy dowiedzą się jak nakręcić świetny filmik rekrutacyjny,  jak zrobić dobre zdjęcia pracownikom i jak poradzić sobie z komunikacją w kryzysowej sytuacji.
To także warsztaty o tym, jak budować swoją markę personalną w firmie oraz o tym,
jak stworzyć silny i znaczący zespół HR w organizacji.

 

6 SPOTKAŃ W FORMULE HRchat

...czyli moderowane dyskusje w formule unkonference w najbardziej gorących tematach: rekrutacja PO Facebooku, content marketing, video CV, ROI z kampanii wizerunkowej, angażowanie pracowników w markę pracodawcy i wiele innych. Do ścieżek HRchat nie ma zapisów, dowolnie możecie przemieszczać się pomiędzy gorącymi grupami.
 

ROZDANIE NAGRÓD EBstars

Pierwszego dnia ujawnimy wyniki organizowanego już po raz trzeci w Polsce konkursu
na najlepsze kampanie employer branding roku 2014 -  Employer Branding Stars.
Zobacz, jak zostać gwiazdą -
zgłoś swój projekt. 

 SESJE COACHINGOWE DLA HR

 ...indywidualne sesje z coachami kariery specjalnie dla HR.

 

Organizatorami konferencji są: HRstandard.pl, eRecruiter

Partnerami konferencji są: Employer Branding Institute, HayGroup, Extended DISC

Patronat medialny konferencji HRcamp oraz konkursu EBstars objęli:
Personel i Zarządzanie, Marketer+, JOBS.pl, QBusiness Media, Polskie Forum HR, SAZ, KarieraManagera.pl, TargiPracy.pl oraz Magazyn Rekruter.

 

 

HRstandard.pl, eRecruiter
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.