zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Praktycznie i innowacyjnie - Forum Sprzedaży i Marketingu w Katowicach

9 czerwca w GPP Business Park odbędzie się I Forum Sprzedaży i Marketingu

Menedżerowie i handlowcy spotkają się w Katowicach, żeby dzielić się doświadczeniem, wypracowywać skuteczniejsze rozwiązania, nawiązywać kontakty biznesowe i ostatecznie - wziąć udział w Turnieju negocjacyjnym…

Rozwój umiejętności handlowych

Turniej Negocjacyjny to ważny punkt programu Forum. Turniej ten da uczestnikom Forum możliwość rywalizacji i doskonalenia umiejętności negocjacyjnych. W jego trakcie każdy będzie miał możliwość przeprowadzenia kilku negocjacji z innymi uczestnikami. Każda sesja będzie zakończona podsumowaniem i informacją zwrotną dla negocjujących osób podaną przez trenera biznesu z wieloletnią praktyką handlową. To przyjemna forma rozwoju własnych kompetencji oraz możliwość poznania nowych partnerów biznesowych.

 

Praktyczne rozwiązania                                                    

Jeśli szukasz nowych pomysłów na sprzedaż - Forum to miejsce dla ciebie. Uczestnicy konferencji będą się wymieniać doświadczeniami sprzedażowymi podczas warsztatu prowadzonego innowacyjną metodą Open Space Technology. Jest to ceniona w Europie - a w Polsce wciąż jeszcze mało znana - metoda pracy grupowej. Pozwala ona na aktywną i równoczesną pracę dziesiątek a nawet setek ludzi. Dzięki temu w krótkim czasie wiele osób wymieni się między sobą wiedzą dotyczącą sprzedaży. W trakcie warsztatu Open Space uczestnicy Forum wypracują praktyczne rozwiązania poprawiające sprzedaż w ich firmach.

Ciekawe kontakty

W trakcie Forum założyciel największej polskiej organizacji networkingowej - Grzegorz Turniak, przeprowadzi krótkie szkolenie z budowania kontaktów podczas konferencji czy spotkań biznesowych. Uzyskaną wiedzę od razu będzie można wykorzystać w praktyce w trakcie sesji networkingowej.

Konferencja odbędzie się w biurowcu Goeppert-Mayer na ulicy Konduktorskiej 33 w Katowicach. Początek przewidziany jest na godzinę 9:00 zaś koniec na 15:30. Organizatorami konferencji są NeuroCRM, GPP Business Park oraz BNI. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sprzedazmarketing.pl

 

 

 

NeuroCRM
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.