zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

Praktycznie i innowacyjnie - Forum Sprzedaży i Marketingu w Katowicach

9 czerwca w GPP Business Park odbędzie się I Forum Sprzedaży i Marketingu

Menedżerowie i handlowcy spotkają się w Katowicach, żeby dzielić się doświadczeniem, wypracowywać skuteczniejsze rozwiązania, nawiązywać kontakty biznesowe i ostatecznie - wziąć udział w Turnieju negocjacyjnym…

Rozwój umiejętności handlowych

Turniej Negocjacyjny to ważny punkt programu Forum. Turniej ten da uczestnikom Forum możliwość rywalizacji i doskonalenia umiejętności negocjacyjnych. W jego trakcie każdy będzie miał możliwość przeprowadzenia kilku negocjacji z innymi uczestnikami. Każda sesja będzie zakończona podsumowaniem i informacją zwrotną dla negocjujących osób podaną przez trenera biznesu z wieloletnią praktyką handlową. To przyjemna forma rozwoju własnych kompetencji oraz możliwość poznania nowych partnerów biznesowych.

 

Praktyczne rozwiązania                                                    

Jeśli szukasz nowych pomysłów na sprzedaż - Forum to miejsce dla ciebie. Uczestnicy konferencji będą się wymieniać doświadczeniami sprzedażowymi podczas warsztatu prowadzonego innowacyjną metodą Open Space Technology. Jest to ceniona w Europie - a w Polsce wciąż jeszcze mało znana - metoda pracy grupowej. Pozwala ona na aktywną i równoczesną pracę dziesiątek a nawet setek ludzi. Dzięki temu w krótkim czasie wiele osób wymieni się między sobą wiedzą dotyczącą sprzedaży. W trakcie warsztatu Open Space uczestnicy Forum wypracują praktyczne rozwiązania poprawiające sprzedaż w ich firmach.

Ciekawe kontakty

W trakcie Forum założyciel największej polskiej organizacji networkingowej - Grzegorz Turniak, przeprowadzi krótkie szkolenie z budowania kontaktów podczas konferencji czy spotkań biznesowych. Uzyskaną wiedzę od razu będzie można wykorzystać w praktyce w trakcie sesji networkingowej.

Konferencja odbędzie się w biurowcu Goeppert-Mayer na ulicy Konduktorskiej 33 w Katowicach. Początek przewidziany jest na godzinę 9:00 zaś koniec na 15:30. Organizatorami konferencji są NeuroCRM, GPP Business Park oraz BNI. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sprzedazmarketing.pl

 

 

 

NeuroCRM
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.