zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Projekt Twoja Kariera€ we Wrocł‚awiu

Projekt "Twoja Kariera" to cykl konferencji biznesowych zaplanowanych w sześ›ciu miastach Polski. Konferencja inaugurująca cykl odbyła  się w Krakowie, w dniu 11 marca 2010 roku. Konferencja we Wrocławiu zaplanowana został‚a na 20 maja 2010. Organizatorem projektu jest wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
Kariera, fot. shutterstock Kariera, fot. shutterstock

Konferencja odbędzie się w momencie, kiedy mamy do czynienia z powoli oddalającym się kryzysem, który zweryfikował wiele zasad związanych z zarządzaniem i spowodował wprowadzenie wielu istotnych projektów w obszarze zarządzania w tym szczególnie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
 
Naszym zamierzeniem jest, aby cykl otwartych konferencji biznesowych Twoja Kariera był platformą wymiany doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami działającymi na lokalnym rynku. Liczymy, że proponowane w ramach konferencji wystąpienia umożliwią przekazanie wiedzy związanej z aktualnymi tematami dotyczącymi rynku wrocławskiego w obszarze: zarządzania personelem, rynku pracy, wyzwań w obszarze rozwoju i skuteczności firm w latach 2010 - 2011 oraz z możliwościami stojącymi przed osobami planującymi swoją ścieżką kariery. 
Wystąpienia w ramach konferencji poprowadzą m. in. eksperci z takich firm jak: PricewaterhouseCoopers, Monster Worldwide Polska, Personel Plus, Serwis HR, GoldenLine, Landster Business Development Center.
 
Konferencja została zaplanowana w ramach dwóch bloków. 
 
Część poranna dedykowana jest pracodawcom zarządzającym firmami. Adresatami tej części są właściciele firm i kadra zarządzająca oraz menedżerowie średnich i dużych firm chcący rozwijać swoje organizacje. Wspólną cechą zaproszonych do udziału w konferencji pracodawców są działania skierowane na rozwój firmy, wykorzystywanie nowości w obszarze narzędzi HR i budowanie wizerunku wiodącego pracodawcy na rynku lokalnym.
 
Część popołudniowa dedykowana jest pracownikom. Osobom planującym w przemyślany sposób swój rozwój zawodowy, talentom, które przyczyniają się w znaczący sposób do rozwoju organizacji. Cykl konferencji "Twoja Kariera" jest cyklem konferencji otwartych. Udział odbywa się na podstawie rejestracji na stronie 
www.kariera.ABC.com.pl 

Liczba miejsc ograniczona!

 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.