zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Studia w języku angielskim: czy warto?

  Coraz więcej uczelni oferuje studentom możliwość nauki w języku angielskim. Czy jest to tylko moda, czy też uzasadniony i trwały trend w kierunku bardziej praktycznego podejścia do studiowania? Warto przemyśleć taką opcję - dzięki międzynarodowemu środowisku oraz stałemu doskonaleniu swoich umiejętności językowych absolwenci będą mieli dużo większą szansę na otrzymanie prestiżowego i dobrze płatnego stanowiska.  

 Wysoki poziom nauki języka

Bez wątpienia warto zdecydować się na studia w języku angielskim. Taka propozycja jest szczególnie atrakcyjna, kiedy przeciwstawimy ją lektoratom z języka oferowanym przez uczelnie, których poziom bywa niezwykle zróżnicowany, choć trafiają się zajęcia na wysokim poziomie. Bez biegłej znajomości angielskiego nie mamy szans na karierę w międzynarodowej korporacji, a nawet dostanie zwykłej pracy w biurze będzie coraz trudniejsze. Dlatego studia, podczas których non stop mamy styczność z językiem, są niezwykle dobrym pomysłem, szczególnie dla osób pragnących wejść w środowisko biznesowe.

 Bezcenne obycie

 Studia w języku angielskim to nie tylko codzienny trening zdolności językowych. To także nie mniej cenne przebywanie w środowisku międzynarodowym i przyzwyczajanie się do takiej sytuacji. Jeśli w przyszłości zamierzamy zajmować kierownicze stanowiska czy pracować w międzynarodowej firmie, musimy liczyć się z tym, że podczas swojej pracy spotykać się będziemy z ludźmi różnych narodowości, odmiennej kultury i obyczajów. Dzięki doświadczeniu w tej kwestii łatwiej będzie nam odnaleźć się oraz przystosować do skutecznego działania w takiej zróżnicowanej kulturowo grupie. Nie można też zapomnieć o innych korzyściach, w postaci zyskania wielu międzynarodowych kontaktów, które mogą zaprocentować w przyszłości.

 Gdzie znajdziemy studia po angielsku?

 Wystarczy wpisać w wyszukiwarce internetowej "warszawa studia", a naszym oczom ukażą się setki ofert. Jednak propozycji studiów prowadzonych w całości w języku angielskim wciąż nie ma w Polsce zbyt wiele. Ku takiemu rozwiązaniu skłaniają się przede wszystkim prestiżowe uczelnie biznesowe, jak Akademia Leona Koźmińskiego, oferująca studia po angielsku na wszystkich etapach. Ta obchodząca właśnie 20-lecie istnienia uczelnia zajmuje pierwsze miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej w prestiżowych rankingach "Financial Times", może także pochwalić się wszystkimi trzema akredytacjami dla szkół biznesowych, jako jedna z 60 uczelni na świecie. Co ważne, ma najwyższy poziom umiędzynarodowienia spośród wszystkich polskich uniwersytetów.

Artykuł powstał we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego. 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.