zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Szkolenia - antidotum na kryzys

Jednym z zagadnień„, z którym nieustannie zmagają… się menedżerowie jest kwestia szkoleń„ pracowników. Z jednej strony docenia się potęgę™ wyszkolonej kadry, bo to ona stanowi kapitał organizacji i to od niej zależy sukces firmy, z drugiej natomiast pojawia się kwestia finansowa. Okazuje się, że dobrze wykwalifikowanych specjalistów jest niewielu. Z badania przeprowadzonego przez Manpower Polska wynika, że aż 48% polskich pracodawców ma problem ze znalezieniem kandydatów o odpowiednich kwalifikacjach i umieję™tnoś›ciach.
Szkolenia - antidotum na kryzys, fot. shutterstock Szkolenia - antidotum na kryzys, fot. shutterstock

Menedżerowie są świadomi, że rośnie popyt na dobrze wyszkolonych specjalistów i aby zatrzymać w firmie swoich najlepszych pracowników powinni budować mocną strategię zarządzania talentami. Tymczasem koszty związane ze szkoleniami wciąż ulegają cięciom. 

Zmieniająca się sytuacja na rynku zmusza pracodawców do ograniczania wydatków jednak dokształcanie pracowników jest bez wątpienia niezbędne. Dobrze wykwalifikowany personel może uchronić firmę przed stratami finansowymi poprzez umiejętne poszukiwanie oszczędności czy pracę nad nowymi projektami. Organizacje, które chcą konkurować na globalnym rynku, muszą zrozumieć, że przewagę konkurencyjną zapewniają tylko ci pracownicy, którzy samodzielnie poszukują, przyswajają i wprowadzają w życie nowo zdobytą wiedzę.

SEKA S.A. wychodząc naprzeciw dylematom menedżerów stworzyła Letnią Akademię SEKA - platformą wymiany doświadczeń dla przedstawicieli branży HR, finansów i księgowości oraz wszystkich zainteresowanych aktualizacją i pogłębianiem swojej wiedzy i umiejętności. Mając na uwadze potrzeby zarówno pracodawców jak i pracowników, SEKA proponuje bardzo atrakcyjne tematy szkoleń i warsztatów, dbając szczególnie o wysoką jakość i efektywność szkoleń.

Letnia Akademia SEKA zakończy się konferencją organizowaną przy współpracy z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Konferencja będzie okazją do nawiązania wartościowych kontaktów oraz wysłuchania wykładów dotyczących pakietu antykryzysowego, przy zgotowywanego obecnie przez rząd. 
Serdecznie zapraszamy.
 

 

 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.