zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Szkolenia - antidotum na kryzys

Jednym z zagadnień„, z którym nieustannie zmagają… się menedżerowie jest kwestia szkoleń„ pracowników. Z jednej strony docenia się potęgę™ wyszkolonej kadry, bo to ona stanowi kapitał organizacji i to od niej zależy sukces firmy, z drugiej natomiast pojawia się kwestia finansowa. Okazuje się, że dobrze wykwalifikowanych specjalistów jest niewielu. Z badania przeprowadzonego przez Manpower Polska wynika, że aż 48% polskich pracodawców ma problem ze znalezieniem kandydatów o odpowiednich kwalifikacjach i umieję™tnoś›ciach.
Szkolenia - antidotum na kryzys, fot. shutterstock Szkolenia - antidotum na kryzys, fot. shutterstock

Menedżerowie są świadomi, że rośnie popyt na dobrze wyszkolonych specjalistów i aby zatrzymać w firmie swoich najlepszych pracowników powinni budować mocną strategię zarządzania talentami. Tymczasem koszty związane ze szkoleniami wciąż ulegają cięciom. 

Zmieniająca się sytuacja na rynku zmusza pracodawców do ograniczania wydatków jednak dokształcanie pracowników jest bez wątpienia niezbędne. Dobrze wykwalifikowany personel może uchronić firmę przed stratami finansowymi poprzez umiejętne poszukiwanie oszczędności czy pracę nad nowymi projektami. Organizacje, które chcą konkurować na globalnym rynku, muszą zrozumieć, że przewagę konkurencyjną zapewniają tylko ci pracownicy, którzy samodzielnie poszukują, przyswajają i wprowadzają w życie nowo zdobytą wiedzę.

SEKA S.A. wychodząc naprzeciw dylematom menedżerów stworzyła Letnią Akademię SEKA - platformą wymiany doświadczeń dla przedstawicieli branży HR, finansów i księgowości oraz wszystkich zainteresowanych aktualizacją i pogłębianiem swojej wiedzy i umiejętności. Mając na uwadze potrzeby zarówno pracodawców jak i pracowników, SEKA proponuje bardzo atrakcyjne tematy szkoleń i warsztatów, dbając szczególnie o wysoką jakość i efektywność szkoleń.

Letnia Akademia SEKA zakończy się konferencją organizowaną przy współpracy z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Konferencja będzie okazją do nawiązania wartościowych kontaktów oraz wysłuchania wykładów dotyczących pakietu antykryzysowego, przy zgotowywanego obecnie przez rząd. 
Serdecznie zapraszamy.
 

 

 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.