zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

Twoja kariera w Krakowie konferencja otwierająca cykl otwartych konferencji biznesowych za nami

Konferencja inaugurująca cykl otwartych konferencji biznesowych "Twoja Kariera" odbyła się 11 marca 20010, w Krakowie, w QUBUS Hotel. Organizatorem konferencji, które poza Krakowem odbę™dą się również we Wrocł‚awiu, Gdań„sku, Poznaniu, فodzi i Warszawie, jest wydawnictwo Wolters Kluwer Polska. Głównym Partnerem Medialnym konferencji był Magazyn Personel Plus. Patronatem merytorycznym wydarzenie objęły również prestiżowe organizacje: Serwis HR, Małopolski Zwią…zek Pracodawców, Loża Mał‚opolska oraz Loża Bielska Business Centre Club.

Konferencja "Twoja Kariera" została zaprojektowana w ramach dwóch bloków dla pracodawców i pracowników. Celem części dla pracodawców było umożliwienie wymiany doświadczeń przez czołowych pracodawców na małopolskim rynku w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz omówienie wyzwań stojących przed lokalnymi rynkami pracy. Celem części dla pracowników była pomoc w budowaniu ścieżki kariery z najbardziej atrakcyjnymi pracodawcami regionu. 

Konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno po stronie przedstawicieli pracodawców jak również po stronie pracowników. W części porannej uczestniczyło ponad 150 osobowe grono właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz menedżerów HR średnich i dużych firm. Podobną popularnością cieszyły się wystąpienia w części dla pracowników, w której wzięło udział blisko 160 osób. 

Podczas konferencji wystąpienia i porady eksperckie prowadzone były przez przedstawicieli takich firm jak: PricewaterhouseCoopers, Monster Worldwide Polska, Advisory Group TEST Human Resources, Personel Plus, Universum Polska oraz Landster Business Development Center.

Małgorzata Wnęk-Kolaska z firmy PricewaterhouseCoopers w swoim wystąpieniu położyła nacisk na rozwijanie i wykorzystywanie talentów. Jej zdaniem niesprzyjające warunki ekonomiczne są doskonalą okazją do sprawdzenia i wykorzystania potencjału Talentów dla rozwoju organizacji w trudnych warunkach, w jakich przyszło działać współczesnemu biznesowi.

Krzysztof Mól z Monster Worldwide Polska zaprezentował możliwości, jakie stwarzają nowoczesne technologie w zarządzaniu procesami i projektami realizowanymi przez działy HR. W swoim wystąpieniu pokazał intuicyjne narzędzia stosowane do efektywnego zarządzanie rekrutacją i wdrożeniem pracowników, planowaniem ścieżki kariery, zarządzaniem talentami i oceną 360 stopni.

Jednym z najważniejszych aspektów nowoczesnego zarzą…dzania personelem stało się śledzenie trendów płacowych. Wystąpienie Pana Artura Gerwel z firmy Advisory Group TEST Human Resources, skupione było na pokazaniu, jak kształtowały się wynagrodzenia w ostatnim czasie oraz jak aktualnie wyglądają różnice regionalne pomiędzy Małopolską a innymi częściami kraju.

Część dla pracodawców miała swoje podsumowanie podczas panelu dyskusyjnego. W trakcie panelu, wspólnie z zaproszonymi przedstawicielami firm działających w regionie, redaktor naczelny magazynu Personel Plus - Rafał Broniarek oraz redaktor merytoryczny Serwisu HR - Sabina Siwy - rozmawiali o metodach i rozwiązaniach, które stosują pracodawcy aby budować swój wizerunek i przyciągnąć do firmy najciekawszych kandydatów. W panelu swój wzięli również udział sami uczestnicy konferencji, którzy dzielili się swoimi przemyśleniami i rozwiązaniami stosowanymi we własnych firmach.

Część popołudniowa dedykowana była pracownikom i studentom. Ta część projektu "Twoja Kariera" skierowana była do osób planujących w przemyślany sposób rozwój zawodowy, do talentów, które przyczyniają się w znaczący sposób do rozwoju organizacji. Prezentowane wystąpienia miały charakter praktycznych warsztatów.

Liczymy, że proponowane w ramach konferencji wystąpienia umożliwiły przekazanie wiedzy związanej z aktualnymi tematami dotyczącymi rynku małopolskiego w obszarze: zarządzania personelem, rynku pracy, wyzwań w obszarze rozwoju i skuteczności firm oraz z możliwościami stojącymi przed osobami planującymi swoją ścieżką kariery. 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnych konferencjach, najbliższe spotkania we Wrocławiu i Gdańsku już w kwietniu. Zapraszamy do udziału.

Cykl konferencji "Twoja Kariera" jest cyklem konferencji otwartych. Udział‚ odbywa się na podstawie rejestracji na stronie
www.kariera.ABC.com.pl 


 

 

KarieraManagera.pl


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.