Auto prezesa
brak obrazu

Praktyczny sportowiec

Czy istnieją sportowe samochody dla więcej niż 2 dorosłych osób nadające się do użytkowania na co dzień w dużym mieście? Tak, a jednym z nielicznych przedstawicieli tego gatunku jest nowy Focus ST. Czy jednak...

brak obrazu

Klasyka gatunku vanów

Prawdziwe vany przybył‚y do Europy zza oceanu, a ich niekwestionowanym protoplastą jest właśnie Chrysler Voyager, produkowany od 1984 roku. Obecna, dopiero trzecia generacja tego modelu znana jest już od pięciu...

brak obrazu

Sportowe (mega)kombi

Optycznie model XL różni się od zwykłej Altei jedynie wydłużoną tylną partią nadwozia. Podwójne lampy nadają mu jednak swoistego uroku, sprawiając że auto oglądane od tyłu...

brak obrazu

Ekonomiczna limuzyna

35 lat po prezentacji pierwszej generacji serii 5, BMW odświeża wprowadzoną 4 lata temu odmianę E60. Mieliśmy okazję uczestniczenia w jazdach limuzyną z silnikiem 3.0i po uroczych zakątkach...

brak obrazu

Dyskretny luksus po koreańsku

Zewnętrzna forma Magentisa to przykł‚ad klasycznej, proporcjonalnie zbudowanej limuzyny. Poza odczuwalną wielkością, stylistycznie nie wyróżnia się on niczym...

brak obrazu

Audi R8 - wyjątkowe coupé dla każdego (milionera)

Najszybsze samochody na ogół wymagają od kierowców sporych umieję™tnoś›ci, a na mokrej nawierzchni...

brak obrazu

Audi S5 - sportowe Gran Turismo

Po 12 latach przerwy do oferty Audi powraca luksusowe coupé – klasyczne włoskie Gran Turismo, ale w opisywanym przypadku z potężnym silnikiem i stałym...

brak obrazu

Cadillac CTS 2008 - amerykań„ski sedan klasy premium

Jako pierwszy dziennikarz w Polsce, tuż po oficjalnej premierze, miał‚em okazję odby㇠jazdę nowym...

brak obrazu

BMW 730Ld (E66) - luksusowo i oszczędnie (część pierwsza)

W ramach eksperymentu zaprezentujemy dwa niezależne od siebie testy tego samego samochodu. Oto pierwszy z...