zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.

Kariera w firmie motoryzacyjnej

Osoby szukające pracy lub chcące zmienić aktualne zajęcie powinny zainteresować się przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy posiadają jakąkolwiek wiedzę lub doświadczenie w tym zakresie. Mimo tego, że napływają informacje na temat ogromnego kryzysu w tym sektorze, to jednak wiele firm bardzo dobrze radzi sobie na rynku, i co najważniejsze, rozwija się i szuka nowych pracowników. Kto może liczyć na zatrudnienie i karierę w firmie branży motoryzacyjnej? Czy jest to propozycja godna rozpatrzenia?
Oponeo Oponeo

 

Osoby szukające pracy lub chcące zmienić aktualne zajęcie powinny zainteresować się przedsiębiorstwami z branży motoryzacyjnej. Dotyczy to zwłaszcza tych, którzy posiadają jakąkolwiek wiedzę lub doświadczenie w tym zakresie. Mimo tego, że napływają informacje na temat ogromnego kryzysu w tym sektorze, to jednak wiele firm bardzo dobrze radzi sobie na rynku, i co najważniejsze, rozwija się i szuka nowych pracowników. Kto może liczyć na zatrudnienie i karierę w firmie branży motoryzacyjnej? Czy jest to propozycja godna rozpatrzenia?

 

Sytuacja kadrowa w firmach motoryzacyjnych

Coraz więcej firm zaczyna powoli uzupełniać braki kadrowe wśród zatrudnionych. Największym zainteresowaniem ze strony pracodawców cieszą się wykwalifikowani pracownicy oraz różnego rodzaju specjaliści, tacy jak menadżerowie, inżynierzy czy wykwalifikowani operatorzy maszyn. To dzięki takim osobom, przedsiębiorstwa motoryzacyjne mogą się rozwijać oraz tworzyć nowe rozwiązania techniczne. W tym celu warto posiadać stosowne wykształcenie oraz umiejętności, które zagwarantują natychmiastową posadę.

 

Jaki rodzaj przedsiębiorstwa wybrać?

W wyborze odpowiedniego pracodawcy olbrzymią rolę powinna odgrywać perspektywa rozwoju zawodowego w danej firmie oraz możliwość awansu na wyższe stanowisko. Przedsiębiorstwa, w których kariera jest praktycznie niemożliwa, nie powinny być brane pod uwagę przez kandydatów. Jedynie w przypadku zatrudnienia na stosunkowo wysokie stanowisko oraz zapewnienie bardzo dobrych warunków płacowych można rozważyć taką ofertę. Wybierać można z pośród 900 firm, których działalność związana jest z sektorem motoryzacyjnym. W zależności od upodobań i zainteresowań można przyjrzeć się ofercie spółek, które posiadają w swoim asortymencie wszystkie marki opon i zajmują się ich dystrybucją czy też firmy zajmujące się produkcją oświetlenia lub innym podzespołów samochodu.

Dla pracodawców z branży motoryzacyjnej kluczowym argumentem w wyborze właściwego kandydata jest jego wykształcenie oraz doświadczenie, którym może poszczycić się dana osoba. Ubiegających się o posadę powinny zainteresować zarobki, których średni poziom przewyższa wysokość pensji w innych branżach gospodarki. W zależności od danego przedsiębiorstwa kariera może przebiegać szybciej lub wolniej, warto odpowiednio wcześnie rozeznać się na temat zatrudnienia Zainteresowanie się ofertami pracy firm motoryzacyjnych może okazać się niezwykle interesujące i co najważniejsze - opłacalne. Jedynym minusem jest konieczność posiadania stosownego wykształcenia i doświadczenia, co znacznie ogranicza liczbę kandydatów. Praca w sektorze motoryzacyjnym przeznaczona jest więc tylko dla osób wykształconych w tym zakresie lub dla pracowników firm pokrewnych, którzy posiadają umiejętności cenione również w przemyśle motoryzacyjnym.


Oponeo.pl S.A.

 

Oponeo.pl S.A.
Oponeo.pl S.A.


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.