zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Alior Bank, PKO BP i mBank mają ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb polskich menedżerów

 

Menedżerowie, uważani za jednych z najbardziej wymagających klientów banków, wybierają… tylko oferty idealnie skrojone na miarę ich potrzeb. Przedstawiciele kadry zarządzają…cej nauczeni poczucia odpowiedzialności, strategicznego myś›lenia i przewidywania podobnie funkcjonują… w życiu prywatnym. Z sondy przeprowadzonej przez Diners Club, wystawcą™ kart pł‚atniczych i mecenasa programu Talent Club, wynika, że najchętniej wybieranymi bankami przez polską… kadrę™ zarządzają…cą… jest Alior Bank, PKO BP oraz mBank.

W pracy do obowiązków menedżerów należą… min. planowanie, zarządzanie zespołem i projektami oraz weryfikacja działań„ pracowników. Przedstawiciele kadry kierowniczej kontrolują… swoich podwykonawców również w życiu prywatnym.  Powierzając swoje finanse bankowi oczekują… efektywnego zarządzania ich zasobami oraz sprawnej obsługi i wygodnych rozwiązań„. Talent Club to pierwszy ogólnopolski program edukacyjny skierowany do kadry menedżerskiej i działający w oparciu o interaktywną… platformę™ internetową…. W ciągu 4 lat funkcjonowania zgromadził‚ 9000 użytkowników, którzy wypełnili ponad 20 000 testów wiedzy o różnej tematyce. W sondzie zamieszczonej na platformie zapytano "Jaki bank jest najlepiej przygotowany do obsługi menedżerów?".

 

-- Konkurencja na rynku w zakresie usług bankowych sprawia, że wymagający klienci mogą… wybrać ofertę™ najlepiej dopasowaną… do ich potrzeb - mówi Jacek Bochenek, Dyrektor Generalny Diners Club Polska. - Polski menedżer jako klient świadomy swoich potrzeb coraz częściej reaguje na atrakcyjne rozwiązania i korzystne promocje. Obecnie od kadry zarządzającej oczekuje się otwartości na zmiany, które mogą… przenieść wymierną… korzyść firmie. Menedżerowie podobnie w życiu prywatnym szukają…, analizują… i wybierają… najatrakcyjniejsze rozwiązania.

 

Wyniki sondy zamieszczonej na platformie Talent Club pokazują…, że najchętniej wybieranym bankiem przez menedżerów, którzy wzięli udział w sondzie jest Alior Bank (18,1%). Tuż za nim uplasował‚ się PKO BP (12,4%), a na trzecim miejscu znalazł‚ się mBank (10,8%).

 

W sondzie wyszczególnione byłby następujące banki: Alior Bank, Bank BGŻ, Bank BPH, Bank ING, Bank Zachodni WBK, Eurobank, Getin Bank, Lukas Bank, mBank, Millennium, MultiBank, Noble Bank, Nordea, PKO SA, PKO BP, Polbank EFG, oraz Volksvagen Bank. Ponad 13% ankietowanych spośród kafeterii odpowiedzi wybrało opcję™ "Inne", gdzie wymieniano takie banki jak: Deutsche Bank, Citi-Handlowy, BRE Bank, czy BNP Paribas.
W sondzie wzięło udział blisko 250 menedżerów z całej Polski.

 

- Przeprowadzany co roku w ramach programu Talent Club raport "Polski Menedżer" pokazuje, że dla przedstawicieli kadry kierowniczej oprócz szacunku ze strony osób, z którymi współpracują… bardzo ważny jest standard życia prywatnego - mówi Anna Wilk, doktor Instytutu Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego i autor raportu "Polski Menedżer" - Menedżerowie cenią… takie wartości jak szczęśliwa rodzina, czy zabezpieczenie finansowe. Zapewne dlatego wybierając bank, któremu powierzają… swoje finanse kierują… się rozsądkiem - dodaje.

***
O programie Talent Club

Talent Club to ogólnopolski program edukacyjny dla polskiej kadry menedżerskiej. Celem programu jest zachęcanie menedżerów do rozwijania swoich talentów, umiejętności i pogłębiania wiedzy przy wykorzystaniu specjalnych testów i platformy e-learningowej dostępnej na stronie www.talentclub.pl. 
Partnerami merytorycznymi programu są…: Extended Disc Polska, Learn Up, Time for Team, Architekci Kariery, Akademia Leona Koźmińskiego, Instytut Socjologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Morgan Brown Group oraz Kancelaria Malinowski, Płachta & Wspólnicy. Program wspiera PKPP Lewiatan.

 

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.