zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

Płace dyrektorów w 2009 roku

 

Mediana wynagrodzeń cał‚kowitych dyrektorów kształtowała się w 2009 roku na poziomie 10 000 PLN. Tym samym, zarabiali oni ponad cztery razy więcej niż pracownicy szeregowi (2 300 PLN) oraz dwa razy więcej od kierowników (5 000 PLN) - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę™ Sedlak & Sedlak.

fot. shutterstock fot. shutterstock

Na szczeblu dyrektorskim najwięcej zarabiał‚y osoby zatrudnione w telekomunikacji (mediana 15 600 PLN), ubezpieczeniach (15 000 PLN) i bankowości (14 000 PLN). Najniższe płace odnotowano w sektorze publicznym (6 600 PLN) oraz nauce i szkolnictwie (4 400 PLN).

 

Spośród osób na poszczególnych stanowiskach dyrektorskich najwięcej (15 000 PLN) zarabiali dyrektorzy personalni, do spraw IT oraz do spraw finansów i controllingu. Warto jednakże również zwrócić uwagę™ na strukturę™ wynagrodzenia cał‚kowitego. Przykł‚adowo, premie dyrektorów regionu sprzedaży wyniosły 3 362 PLN (24% płacy cał‚kowitej). Z kolei osoby odpowiedzialne za sprawy administracyjne otrzymywały premie 10% (632 PLN).

 


Najwyższe wynagrodzenia (mediana 12 003 PLN) zaobserwowano wśród dyrektorów z wykształ‚ceniem wyższym technicznym, ze specjalizacjami w takich dziedzinach, jak elektronika i informatyka. Na podobnym poziomie kształtowały się zarobki dyrektorów-ekonomistów. Zdecydowanie najniższe płace na szczeblu dyrektorskim odnotowano wśród humanistów (8 000 PLN).


Interesujących informacji dostarczyły dane Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, dotyczące kursów podyplomowych i tytuł‚ów naukowych. Na szczeblu dyrektorskim nie zaobserwowano dużego zróżnicowania płac pomię™dzy osobami, które ukończyły studia podyplomowe bą…dź doktorskie i tymi, które nie posiadają takiego wykształcenia. Na wysokość płac dyrektorów w znacznym stopniu wpł‚ywało natomiast posiadanie dyplomu MBA.

Jak kształ‚tują się zarobki Polaków w 2010 roku? Na jakich stanowiskach oferowano w tym roku najwyższe płace? Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Każdy zainteresowany po wypełnieniu ankiety otrzyma analizą wynagrodzenia dla wybranego stanowiska. Ponadto po zakończeniu badania, jego uczestnicy jako pierwsi otrzymają najnowsze dane o płacach w Polsce.

 

Weź udział w badaniu!

 

Grzegorz Spólnik
Sedlak & Sedlak

 

Sedlak & Sedlak

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.