zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa redukcje etatów, a 32% nie przewiduje zmian kadrowych. Firmy poszukują nowych talentów z powodu rozwoju i postępu technologicznego, ale część z nich redukuje zatrudnienie w odpowiedzi na wyzwania ekonomiczne i automatyzację. Zastosowanie sztucznej inteligencji utrudnia wejście do branży juniorom ale specjaliści od cyberbezpieczeństwa, chmury i danych mogą liczyć na bardzo dobre warunki do zmiany pracy.

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych, farmacji i biotechnologii. 29% firm z tego sektora chce w ostatnim kwartale zatrudniać nowych pracowników, 6% chce redukować etaty. To dobra informacja dla osób, które chcą pracować w takich organizacjach, z kolei dla firm to zapowiedź, że będą musiały bardziej rywalizować o nowe ręce do pracy.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

W 2011 roku wynagrodzenia menedżerów banków wzrosły

 

Dziesię™ciu najlepiej zarabiających menedżerów banków otrzymało łą…cznie 50 938 212 PLN - wynika z najnowszego raportu "Wynagrodzenia członków zarządów banków notowanych na GPW w 2011 roku"* przygotowanego przez Sedlak & Sedlak.

W 2011 roku 50% członków zarządów otrzymało pensje od prawie 1 mln PLN do ponad 2 mln PLN. Jak wynika z analizy sprawozdań 14 banków notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wynagrodzenia menedżerów kształtowały się na wyższym poziomie niż w 2010 roku. - W porównaniu z zeszłym rokiem mediana wynagrodzeń wszystkich osób zasiadających w zarządach wzrosła o około 200 tys. PLN - komentuje Magdalena Wrzesień„, analityk z Sedlak & Sedlak.

 

Wzrosły również fundusze wynagrodzeń zarządów w większości banków. Największymi środkami na wynagrodzenia menedżerów w 2011 roku dysponował‚ bank BPH SA. Było to 22 505 100 PLN. Kwota ta rozłożyła się na dziesięciu członków zarządu, z których dwoje odeszło z odprawami wynoszącymi w sumie 2 678 800 PLN. - Najmniejszy fundusz funkcjonował‚ w Getin Holding SA. Wynika to z niewielkiej liczby członków zarządu - dodaje Wrzesień„.

 

W roku 2011 tylko w ośmiu bankach funkcjonował‚ komitet ds. wynagrodzeń.
Od 2012 roku w bankach giełdowych, w ramach rady nadzorczej, muszą… funkcjonować komitety ds. wynagrodzeń, które zajmują… się stricte tematyką… płac członków zarządów.

 

* Raport 'Wynagrodzenia członków zarządów banków notowanych na GPW' przygotowany przez firmę™ Sedlak & Sedlak, zawiera szczegółowe analizy zarobków menedżerów banków. W badaniu podsumowano wynagrodzenia 107 menedżerów z 14 banków, z czego 76 przepracowało cały rok. Wszystkie zaprezentowane dane pochodzą… ze sprawozdań finansowych spółek za 2011 rok. Wyniki analiz przedstawiono w postaci rankingów, zestawień„ i statystyk. Jako kryteria porównań uwzględniono takie czynniki, jak pełniona funkcja, zyski netto czy wielkość zatrudnienia.

 

Redakcja portalu
wynagrodzenia.pl

 

Sedlak & Sedlak
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.