Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
brak obrazu

Niezawodni doradcy menedżera: Oddeski-Dodeski, Kadzidł‚ek i Kupmifure

Gdy coś dziwnego dzieje się w twoim zawodowym otoczeniu, do kogo się udasz po poradę i...

brak obrazu
brak obrazu

Zyski przez komunikację czyli marketing relacji w praktyce

Chyba w żadnej firmie menedżerowie dysponujący ś›rodkami na marketing nie mają wolnej rę™ki w...

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

Jest to książka o zyskownym zarządzaniu klientami. Temat został przedstawiony zgodnie z uwzględnieniem historii tego obszaru zarządzania, ale i zgodnie z najnowszymi światowymi...

Sukces menedżera ma wiele twarzy

Sukces menedżera ma wiele twarzy

Zdaniem większości menedżerów, którzy wzięli udział w badaniu Talent Club, o sukcesie zawodowym świadczą szacunek wśród podwładnych i kontrahentów - tak odpowiedziało...

myślenie

Trunkowi piłkarze i konie pociągowe - kogo naprawdę masz w swoim zespole?

Nawet jeś›li w ogóle nie interesujesz się sportem, to aktualny (tekst ten powstał w dniu...

Zarządzanie wiekiem w polskich firmach

Zarządzanie wiekiem w polskich firmach

Od kilkunastu lat na świecie, także w Europie, coraz głośniej i częściej mówi się o konieczności aktywizacji zawodowej osób po pięćdziesiątym roku życia. Impulsem do...

Zorientowani na ludzi

Zorientowani na ludzi

Świadomy swojej wartości pracownik, to 200% "wyrobionej normy". Wysoka samoocena, to efekt odpowiedniej motywacji, a skuteczne motywowanie, to pełnoetatowe zajęcie dla menedżera. Jednak rolą przełożonego jest...

brak obrazu

Aby podejmować trafne decyzje… trzeba mieć dobrze nastrojony decyzjometr

Problem z podejmowaniem decyzji biznesowych to nie kwestia wiedzy czy umieję™tnoś›ci...