Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
Budowanie długofalowych relacji z klientami

Budowanie długofalowych relacji z klientami

W naszych czasach długofalowość kojarzyć się może  z czymś archaicznym, staroświeckim i demode. Żyjemy szybko pod znakiem zmienności. Nie chcemy wiązać się...

brak obrazu

Godła Inwestor w Kapitał Ludzki rozdane

Podczas uroczystej Gali, która towarzyszyła Kongresowi Kadry poznaliś›my nowych Laureatów Programu Certyfikacyjnego Inwestor w Kapitał Ludzki organizowanego przez Fundację...

brak obrazu

To już pewne -€“ kryzys dobiega końca

Już dziś chciałbyś dowiedzie㇠się jak przy pomocy tego samego zespoł‚u pracowników zrealizować więcej bieżą…cych projektów? Jak wykorzystać serwisy...

Elastyczny czas pracy z punktu widzenia KP i przepisów uzupełniajacych

Elastyczny czas pracy z punktu widzenia KP i przepisów uzupełniajacych

Przepisy prawa pracy nie posługują… się, ani tym bardziej nie definiują…, poję™cia...

Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Każdy kontakt z produktem lub usługą jest dla klienta doświadczeniem. Krótkie wrażenie może...

brak obrazu

Aktualne uregulowania prawne w przedmiocie urlopów macierzyńskich i ojcowskich

W dniu 1 stycznia 2010 roku weszł‚a w życie istotna nowelizacji kodeksu pracy w...

Regulaminy wynagradzania - zasady ich opracowania, czy w każdej firmie powinny istnieć?

Regulaminy wynagradzania - zasady ich opracowania, czy w każdej firmie powinny istnieć?

Zgodnie z treścią art. 772 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks...

brak obrazu
brak obrazu

Najlepsi menedżerowie HR nagrodzeni

Zarzą…dzanie zasobami ludzkimi to u nas domena kobiet. Ich mocną pozycję potwierdził też konkurs Top Menedżer HR, gdzie panie zdobył‚y wszystkie laury.