Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
brak obrazu

Ufać czy kontrolować?

Jestem menedżerem z kilkuletnim doś›wiadczeniem. Dotychczas mój zespół stanowił‚y osoby, z którymi pracują od lat. Jednakże w ostatnim czasie skład mojego zespoł‚u, potroił się™. Zarzą…dzanie nowymi ludźmi...

brak obrazu

Prospekci€“, jak ich szukać?

Najwię™kszym wyzwaniem w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów jest dobra identyfikacja prospektów. Najczęściej sprzedawcy zbierają… informacje o swoich potencjalnych klientach z...

Jak przekazywać oczekiwania w sposób, który zwiększa motywację i zaangażowanie pracownika?

Jak przekazywać oczekiwania w sposób, który zwiększa motywację i zaangażowanie pracownika?

Nie ma wątpliwości, że jednym z podstawowych obowiązków menedżera...

brak obrazu

Jak stawiać konkretne, mierzalne cele?

"Ostatnio przeprowadzone przeze mnie rozmowy oceniające pokazał‚y sporą… rozbieżność mię™dzy tym, jak oceniam pracę™ moich pracowników, a jak oni oceniają...

brak obrazu

Wykształ‚cenie przeszkodą w znalezieniu pracy

Lenora Kaplen (49 l.), która przez 26 lat pracował‚a w marketingu, ś›wiadomie podą…ża tym szlakiem. Nie zamierza...

brak obrazu

Budowanie współpracy w zespole

Już na samo hasło "Budowanie współpracy" do głowy przychodzą rozmaite pomysły. Przede wszystkim pojawia się pytanie o to, kto jest podmiotem tej współpracy - lub...

brak obrazu

Wstęp do negocjacji

czyli, kilka słów o wykorzystywaniu atutów w grze handlowej. "Przecież możemy się dogadać" - ten zwrot może oznaczać autentyczną chęć porozumienia jak i zabieg mający obniżyć‡...

brak obrazu

Dlaczego ja?

To pytanie, którego wię™kszość menedżerów komunikujących rozstanie obawia się najbardziej.

brak obrazu

Spotkanie Inauguracyjne Sieci Interim Managerów

W dniu 28.05.2009 r. w Warszawie odbyło się spotkanie inauguracyje Sieci Interim Managerów In-House Managers. Podczas...