Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
6 kulturowych narzędzi sukcesu życiowego

6 kulturowych narzędzi sukcesu życiowego

W tekście znajdziesz sześć narzędzi kulturowych, których regularne używanie pozwoli zwiększyć liczbę™ momentów sukcesu w twoim życiu.

Organizacje pozarządowe - zrozumieć i współpracować

Organizacje pozarządowe - zrozumieć i współpracować

Co ci przychodzi na myśl, gdy widzisz newsa o organizacji pozarządowej? Jeśli długowłosi ekolodzy we...

Zatrudnił cię ktoś z rodziny - jak ustalić relacje zawodowe?

Zatrudnił cię ktoś z rodziny - jak ustalić relacje zawodowe?

Choć potocznie wiadomo, że z rodziną najlepiej wychodzi się na fotografii, to po kilku tygodniach...

Menedżer przydziela nagrody czyli jak być sprawiedliwym

Menedżer przydziela nagrody czyli jak być sprawiedliwym

Menedżer powinien by㇠sprawiedliwy względem swoich podwładnych. To jasne jak słońce. Mniej jasne jest...

Hegemon czy steward - o relacjach między menedżerami a właścicielami

Hegemon czy steward - o relacjach między menedżerami a właścicielami

Oba terminy powinny być ci znane. Hegemon był wodzem zbójcerzy, rycerz-rabusiów, z serii...

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

Jest to książka o zyskownym zarządzaniu klientami. Temat został przedstawiony zgodnie z uwzględnieniem historii tego obszaru zarządzania, ale i zgodnie z najnowszymi światowymi...

Asertywność pomaga przetrwać upały w biurze

Asertywność pomaga przetrwać upały w biurze

Za oknem 35 stopni. Asfalt o zbyt małej zawartości asfaltu ugina się pod służbowymi pantoflami. Kwiatki ulicznych...

Budowanie długofalowych relacji z klientami

Budowanie długofalowych relacji z klientami

W naszych czasach długofalowość kojarzyć się może  z czymś archaicznym, staroświeckim i demode. Żyjemy szybko pod znakiem zmienności. Nie chcemy wiązać się...

Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Każdy kontakt z produktem lub usługą jest dla klienta doświadczeniem. Krótkie wrażenie może...