Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
Hegemon czy steward - o relacjach między menedżerami a właścicielami

Hegemon czy steward - o relacjach między menedżerami a właścicielami

Oba terminy powinny być ci znane. Hegemon był wodzem zbójcerzy, rycerz-rabusiów, z serii...

Zarządzanie wartością klienta

Zarządzanie wartością klienta

Jest to książka o zyskownym zarządzaniu klientami. Temat został przedstawiony zgodnie z uwzględnieniem historii tego obszaru zarządzania, ale i zgodnie z najnowszymi światowymi...

Asertywność pomaga przetrwać upały w biurze

Asertywność pomaga przetrwać upały w biurze

Za oknem 35 stopni. Asfalt o zbyt małej zawartości asfaltu ugina się pod służbowymi pantoflami. Kwiatki ulicznych...

Budowanie długofalowych relacji z klientami

Budowanie długofalowych relacji z klientami

W naszych czasach długofalowość kojarzyć się może  z czymś archaicznym, staroświeckim i demode. Żyjemy szybko pod znakiem zmienności. Nie chcemy wiązać się...

Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Każdy kontakt z produktem lub usługą jest dla klienta doświadczeniem. Krótkie wrażenie może...

brak obrazu

Wstęp do negocjacji

czyli, kilka słów o wykorzystywaniu atutów w grze handlowej. "Przecież możemy się dogadać" - ten zwrot może oznaczać autentyczną chęć porozumienia jak i zabieg mający obniżyć‡...

brak obrazu

Dobre relacje w pracy

Dobrym relacjom w pracy, niezależnie od tego jak je definiować, przypisywane jest zbyt duże znaczenie. Zdaję sobie sprawę™ z kontrowersyjności tej tezy, ale liczę, że ten artykuł poruszy Państwa...

brak obrazu

Błąd menedżera – brak komunikacji w zespole

Wadliwa komunikacja wewnę™trzna to chyba najczęstszy problem, z jakim borykają się dział‚y...

brak obrazu

Błąd menedżera personalnego – motywowanie na siłę

Jeśli szef HR tworzy pakiet motywacyjny, kierują…c się tylko swoją intuicją, a nie...