zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji – wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions „The Career Equation: What Attracts Talent Isn’t What Keeps Them”. Badanie pokazuje, że liderzy przeceniają poziom zaangażowania pracowników i nie dostrzegają prawdziwych czynników decydujących o ich lojalności. W Europie wciąż najważniejszym elementem przyciągającym talenty pozostają wynagrodzenie i benefity, ale tym, co ich najbardziej motywuje jest dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej. Więcej w raporcie.

KONKURS EMPLOYER BRANDING EXCELLENCE AWARDS 2014

 

Zapraszamy firmy do zaprezentowania swoich projektów employer brandingowych. Projekty można nadsyłać w terminie do 10 maja 2014.

Jednym z celów działalności HRM Institute jest poszukiwanie i wyróżnianie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce. Dlatego już po raz trzeci odbywa się konkurs Employer Branding Excellence Awards w czterech kategoriach:

 

I.    Doskonała strategia employer branding
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia employer brandingowa ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Nagroda w tej kategorii jest przeznaczona dla organizacji, które z powodzeniem opracowały i wdrożyły strategię employer brandingową w swojej firmie.

 

II.    Doskonała kampania internetowa
Szybki rozwój internetowych technologii oraz ciągle powstające nowe narzędzia, w znaczący sposób pomagają pracodawcom w przyciąganiu najlepszych talentów do organizacji. Proces rekrutacji jest obecnie mocno wspierany przez portale społecznościowe, filmy, RSS, podcasty, blogi, multimedialne prezentacje i platformy e-rekrutacyjne.  Naszym celem jest  nagrodzenie najbardziej kreatywnej i oryginalnej kampanii, której relacja skuteczności do jej założeń jest najwyższa.

 

III.    Doskonała kampania rekrutacyjna off-line
Kampania rekrutacyjna off-line to często pierwszy kontakt firmy z kandydatami i szansa na wywołanie wrażenia, które może mieć wpływ na zainteresowanie firmą i przyjęcie oferty pracy przez kandydata. Nagroda trafi do pracodawcy, który w kampanii rekrutacyjnej był w stanie uchwycić ważne połączenie wartości pracodawcy, EVP, kultury organizacyjnej firmy i wartości grupy docelowej kampanii, a także przedstawić te wszystkie elementy w sposób ciekawy, niepowtarzalny i jednocześnie skuteczny.

 

IV.    Doskonała wewnętrzna kampania wizerunkowa
Nawet najlepiej przygotowana strategia employer brandingowa będzie mało skuteczna, jeśli będzie pomijała wewnętrzną strategię marki pracodawcy. Nagroda w tej kategorii jest przeznaczona dla organizacji, które z powodzeniem opracowały i wdrożyły wewnętrzną strategię lub cząstkową kampanię employer brandingową w swojej firmie, zachęcając pracowników do bycia ambasadorami marki. J
 

 

W jury konkursu zasiadają polscy i międzynarodowi eksperci z zakresu emloyer brandingu:

  • Mariana Rajic - Country Manager w trendence Institute we Francji, zajmuje się budowaniem wizerunku pracodawcy, marketingiem personalnym oraz rekrutacją,
  • Dr Beata Buchelt - wykładowca w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego, studiów podyplomowych oraz studiów Executive MBA oraz International MBA, konsultant i trener, autorka wielu publikacji poświęconych zagadnieniom zarządzania zasobami ludzkimi, rynkowi pracy oraz budowaniu marki pracodawcy,
  • Anna Macnar - Partner zarządzający HRM Institute;  ekspert w obszarze employer brandingu, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, pokolenia Y/Millenium.

 

Zapraszamy firmy do zaprezentowania swoich projektów employer brandingowych.. Projekty, spośród których zostaną wybrane zwycięskie, można nadsyłać w formie prezentacji PPT lub PDF, w  terminie do 10 maja 2014 r., na adres: konkurs_ebea@hrminstitute.pl lub biuro@hrminstitute.pl

 

Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2014 zostaną wręczone 27 maja 2014 r. podczas Konferencji Employer Branding Management Summit 2014.

 

Szczegóły: www.employerbrandingsummit.pl/ebeawards

 

Organizator: HRM Institute

 

Kontakt: Anna Macnar, anna.macnar@hrminstitute.pl, +48 500 041 562
Julia Bojanowska, julia.bojanowska@hrminstitute.pl, +48 695 605 145

 

HRM Institute
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.