zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Przyszłość należy do tabletów?

 

Wiele osób zajmujących się nowymi technologiami twierdzi, że w miarę upływu czasu tablety będą towarzyszyć nam niemalże wszędzie, ułatwiając nam i pomagając w codziennym życiu. Tablety z drogich gadżetów dla nielicznych klientów, którym nie są obce najnowsze osiągnięcia technologii staną się przedmiotami codziennego użytku, na które będzie mógł pozwolić sobie "przeciętny Kowalski".

 

Tablet - nieodłączny kompan każdego człowieka?

Wszyscy pamiętamy, jak nie tak dawno temu w tablety zostali wyposażeni posłowie na Sejm RP. Papier coraz bardziej wypierany jest przez elektroniczne dokumenty. Papierowe wydania gazet odchodzą do lamusa. Coraz bardziej popularne są nie tylko na świecie, ale również w Polsce 'inteligentne' domy oraz mieszkania. Póki co sterowane za pomocą pilotów i telefonów komórkowych, ale to chyba tylko kwestia czasu, jak ich funkcję przejmą i połączą w sobie tablety. Modemy 3G czy też Bluetooth, to zaledwie preludium przed tym, co czeka nas w czasach szaleńczego postępu technologicznego. Wystarczy zajrzeć na specjalistyczne portale traktujące o nowych technologiach, np. tablety.pl, by przekonać się jak wiele funkcji już teraz posiadają te mobilne urządzenia, które mimo, iż nadal postrzegane są jako tzw. dobro luksusowe, to ich sprzedaż z roku na rok wzrasta. Tylko w ubiegłym roku sprzedaż tabletów z Androidem na świecie wzrosła niemal o 250 procent!

 

Świat przyspieszył

Nie trzeba być wizjonerem pokroju Stanisława Lema, by zaryzykować twierdzenie, że w niedalekiej przyszłości nasze dzieci i wnuki będą w szkole korzystać z tabletów, które zastąpią papierowe książki, zeszyty, mapy. Już teraz przecież nauczyciele wpisują oceny do komputerów, zamiast do tradycyjnych, papierowych dzienników. Nowe aplikacje tworzone na tablety coraz bardziej ułatwiają codzienne życie. Już teraz przecież możemy płacić rachunki będąc w dowolnym miejscu na świecie - wystarczy, że mamy połączenie z Internetem. Póki co, tablet traktowany jest jeszcze jako gadżet, dodatek do codzienności. Coraz większe grono użytkowników dostrzega jednak, że tablety pozwalają zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy. A to w dzisiejszych czasach mocne argumenty, by planując domowy budżet - zastanowić się nad zakupem takiego właśnie urządzenia. 

 

KarieraManagera.pl

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.