zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

Połowa specjalistów i menedżerów podejmuje edukację poza miejscem pracy

Nauka nowych rzeczy oraz regularny rozwój kompetencji to fundament budowania silnych zespołów i utrzymywania wskaźników gospodarczych na wysokim poziomie. Postawa uczenia się przez całe życie w różnych kontekstach, czyli tzw. life-long learning, jest kluczowa w dzisiejszych, dynamicznie zmieniających się czasach. Rozwój osobisty nie powinien zatem kończyć się wraz z zakończeniem edukacji czy wyjściem z pracy. Tymczasem jak wynika z najnowszego badania Hays Poland, zaledwie połowa specjalistów i menedżerów podejmuje się dodatkowej edukacji formalnej lub zorganizowanej.

Wirtualne biuro - czym jest i kto na tym skorzysta?

Pomysł powołania do życia tzw. wirtualnego biura nie jest zbyt odległy czasowo - sięga ostatniej dekady XX w.
biuro biuro

 Wirtualne biuro

To oferta na rynku usług, która cieszy się w ostatnim czasie coraz większym zainteresowaniem środowisk biznesowych. Wpływ na wzrost jej popularności i dynamiczny rozwój ma fakt, że korzystają z niej zarówno małe i średnie firmy, jak również większe korporacje. W dobie powszechnej informatyzacji zupełnie nieistotne jest, czy klienci działają na rynku rodzimym czy zagranicznym.

Nieco historii

Pomysł powołania do życia tzw. wirtualnego biura nie jest zbyt odległy czasowo - sięga ostatniej dekady XX w. i związany jest z amerykańskim rynkiem ekonomicznym. Jego znawcy i uważni obserwatorzy doszli do wniosku, że obsługa kancelaryjno-administracyjna firmy często generuje znaczne koszty, obciążając tym samym jej budżet. Biznesmeni, którzy szukali oszczędności, ale jednocześnie nie chcieli obniżyć prestiżu własnej firmy oraz jakości oferowanych usług, wpadli na pomysł stworzenia tzw. wirtualnych biur. Funkcjonowałyby one poza oficjalną strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa - na zasadzie pełnego outsourcingu obsługi biurowej.

Dla kogo?

Wirtualne biuro kieruje swoją ofertę do wszystkich, którzy:
· zamierzają założyć własną firmę, a nie posiadają własnego lokalu bądź siedziby
· planujaą poszerzenie zakresu działalności firmy już istniejącej
· pracują w domu, ale z różnych wzgledów nie chca lub nie mogą przyjmować tam klientów
· pragną chronić swoją prywatność
· w celach wizerunkowych poszukują prestiżowego adresu dla swojej firmy (np. w centrach ośrodków wielkomiejskich)
· szukają miejsca zapewniającego komfort pracy, przy jednoczesnym outsourcingu pozostałych usług sekretarskich, bez konieczności zatrudniania dodatkowego personelu

Czym jest i co oferuje?

Zakres usług świadczonych przez biuro wirtualne jest szeroki i uzależniony od opłaty abonamentowej. Jej wysokość́ uwarunkowana jest nie tylko czasem trwania umowy, ale również rodzajem pakietu, obejmujacego konkretne usługi. Najbardziej popularne jest użyczanie adresu biura na potrzeby klienta w celu rejestracji i działalności jego firmy.

Dodatkowo można zakupić inne opcje:

· prestiżowy adres, skrytkę pocztową i dedykowany numer telefonu
· pełną obsługę sekretarską (odbiór telefonów, faksów, e-maili oraz przesyłek pocztowych i kurierskich)
· obsługę informatyczna, księgową i prawną
· biuro może być oficjalnym przedstawicielem firmy klienta i reprezentować ją w urzędach
· wynajęcie biurka do pracy bądź całego pomieszczenia, jak również sali do spotkań biznesowych
W centrach biznesowych prowadzących wirtualne biura można wynająć realne powierzchnie biurowe (gabinety, sale konferencyjne) zarówno na godziny, jak i na wyłączność, z całodobowym dostepem. Obsługę sekretarską, w tym obsługe spotkań, prowadzi sekretariat danego centrum biznesowego.

Jakie korzyści odnosi klient?

· Nie traci pieniędzy na wynajmowanie lokalu, koszty eksploatacji i obsługę administracyjną.
· Nie posługuje się adresem domowym i chroni swoją prywatność.
· Podnosi prestiż firmy wybierając wirtualne biuro o atrakcyjnej lokalizacji.
· Na pieczątkach firmy umieszcza dane teleadresowe e-biura.
· Pracuje w centrum biznesowym oferującym usługi wirtualnego biura lub przyjmuje w nim klientów.
· Korzysta z poszerzonej oferty e-biura.

Klient decydujący się na skorzystanie z oferty wirtualnego biura zaoszczędzi nie tylko cenny w biznesie czas i pieniądze, ale również może czerpać z doświadczenia i pomocy profesjonalistów, co daje mu poczucie bezpieczeństwa i podnosi skuteczność w promowaniu własnej firmy. Rozpoznawalny adres biura dodatkowo uwiarygodni firmę w oczach potencjalnych kontrahentów.

Źródło: Cube Centre

Google Plus: https://plus.google.com/117730309614984762235


 

 

 

KarieraManagera.pl
 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.