zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak specjalistów

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91% producentów przyznaje, że zmieniające się przepisy i rosnące koszty wymuszają na nich modyfikację strategii rekrutacyjnych. Jednocześnie postępująca transformacja technologiczna sprawia, że 65% firm planuje zwiększyć inwestycje w automatyzację. Mimo to aż 74% producentów samochodów ma trudności ze znalezieniem wykwalifikowanych pracowników. 

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to potwierdza, a 45% przyznaje się do braku motywacji – wynika z dziś opublikowanego raportu Right Management Talent Solutions „The Career Equation: What Attracts Talent Isn’t What Keeps Them”. Badanie pokazuje, że liderzy przeceniają poziom zaangażowania pracowników i nie dostrzegają prawdziwych czynników decydujących o ich lojalności. W Europie wciąż najważniejszym elementem przyciągającym talenty pozostają wynagrodzenie i benefity, ale tym, co ich najbardziej motywuje jest dopasowanie do zespołu i kultury organizacyjnej. Więcej w raporcie.

Wyprzedzajmy zmiany - rola dział‚ów HR w budowaniu organizacji zdolnych do zmian

Firmy jak nigdy dotąd potrzebują… wsparcia dział‚ów HR w zakresie zarzą…dzania zmianami w firmie i przygotowania się na kolejne.
fot. Wyprzedzajmy zmiany - rola dział‚ów HR w budowaniu organizacji zdolnych do zmian fot. Wyprzedzajmy zmiany - rola dział‚ów HR w budowaniu organizacji zdolnych do zmian

Czy jako menedżer dział‚u HR szukasz odpowiedzi na poniższe pytania?
•  Jak powinni zachować się w obliczu zmian skuteczni HR-owcy, by wspomóc menedżerów swoich firm?
•  Jak utrzymać zaangażowanie zarządów i menedżerów w procesy HR-owe?
•  Jak przygotować pracowników na kolejne zmiany?
•  Jak sprawić‡, aby zdolność do wdrażania zmian stał‚a się przewagą konkurencyjną…?
•  Jak zbudować wartość biznesową dział‚u HR w czasach cią…gł‚ych zmian gospodarczych?


Na te pytania, AchieveGlobal, mię™dzynarodowa firma szkoleniowo-doradcza, spróbuje odpowiedzie㇠już 2-go października, podczas specjalnego warsztatu zorganizowanego dla menedżerów
i dyrektorów dział‚ów HR, zatytuł‚owanego
"Wyprzedzajmy zmiany - rola dział‚ów HR w budowaniu organizacji zdolnych do zmian".


Celem warsztatu jest wymiana doświadczeń„ pomię™dzy osobami zarządzają…cymi dział‚ami HR, prezentacja najważniejszych wniosków z mię™dzynarodowych badań„ nad wdrażaniem zmian
i dostarczenie Państwu praktycznych narzę™dzi i inspiracji do działania w nadchodzą…cych nieł‚atwych, lecz ciekawych czasach.


Organizator:

AchieveGlobal
www.achieveglobal.pl

Data i miejsce:
2.10.2009, 9:00 - 17:00
Klub Bankowca, Warszawa

więcej informacji:
http://www.achieveglobal.pl/aktualnosci/wydarzenia,51.html
dorota.puszkarska@achieveglobal.pl

Termin nadsyłania zgłoszeń:
25.09.2009
Liczba miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń„.


Patronat Medialny nad wydarzeniem objęli:



AchieveGlobal

 

AchieveGlobal
AchieveGlobal


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.