zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.

Best Quality Employer 2025 - zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy

Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer, organizowanego przez Certyfikację Krajową. Celem inicjatywy jest uhonorowanie firm, które wyznaczają najwyższe standardy w zakresie polityki zatrudnienia, troski o rozwój pracowników oraz kultury organizacyjnej.

Konferencja Dni HR 2025: o przyszłości pracy i roli działów HR

Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której sztuczna inteligencja, nowe pokolenia pracowników i zmieniające się modele pracy stawiają przed HR-owcami zupełnie nowe wyzwania? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji Dni HR 2025, która odbędzie się 25 czerwca w Katowicach. Organizatorem wydarzenia jest firma SGP – Training & Consulting.

4 na 10 pracodawców w Polsce nie chce żadnych zmian kadrowych, niemal tyle samo planuje nowe rekrutacje

W I kwartale 2025 roku 35% organizacji w Polsce chce rozbudowywać swoje zespoły, a 44% z nich nie planuje żadnych zmian w liczbie pracowników. Z koniecznością zwolnień liczy się natomiast 19% pracodawców, a 2% z nich nie sprecyzowało jeszcze planów kadrowych na nadchodzące miesiące.

Large Scale Intervention: The Why Method - wzrost zaangażowania

 

Metody LSI charakteryzują się jedną prostą zasadą: odpowiednio duża reprezentacja systemu organizacyjnego (od 20 do 2000 osób) powinna zostać zaangażowana w projektowanie zmiany. Metody Large Scale Intervention (LSI) opracowane pierwotnie przez amerykanów, zostały zaadoptowane w Europie i dotarły do Polski kilka lat teamu.

fot. shutterstock fot. shutterstock

Na czym polega LSI w praktyce?

Duże spotkania od kilkudziesięciu do kilku tysięcy osób zebranych na jeden, dwa lub trzy dni. Ich celem jest znalezienie wspólnego gruntu pod zmiany, przygotowanie nowej wizji organizacji oraz rozwiązanie istniejących w organizacji konfliktów.

 

W Polsce realizowane były interwencje LSI dla maksymalnie 300 osób. Efektem tych działań„ były natychmiastowe zmiany w postawach ludzi oraz podjęciu do zmian. Wynikiem prac był wzrost efektywności i skuteczności wprowadzanych zmian.

 

Sukces LSI zależy od tego, w jakim stopniu zaangażuje się kierownictwo organizacji. Od nich również zależy długofalowa zmiana. Metody LSI stosowane są… w tych organizacjach,  w których intencja kierownictwa jest czysta i nastawiona na długofalowy wzrost i rozwój organizacji. Nie poleca się tych metod do uprawiania wewnętrznych politycznych gier oraz manipulacji w stosunku do zespołów.

 

Przykłady metod LSI wykorzystywanych w praktyce to: Open Conferencje, Search Conference, Real Time System Change. Każda z tych metod ma swoją specyfikę™. Wszystkie łączy jedna prosta zasada: organizacja dysponuje wystarczającym potencjałem do tego, aby osiągać założone cele - rolą… kierownictwa jest dostrzec i uwierzy㇠w potencjał.

 

Rekomendowane działania:

Zamiast organizować kolejne spotkania w ramach, których poinformujesz pracowników o wynikach firmy oraz planach strategicznych, zorganizuj spotkanie, w którym będą mogli aktywnie wziąć‡ udział oraz zaangażować się we współtworzenie przyszłości firmy.

 

Autor: Tomasz Mnich - redaktor naczelny
Leadership Excellence Magazine
www.LeaderExcel.pl

 

Leadership Excellence

 

Leadership Excellence
Leadership Excellence


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.