zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.

Best Quality Employer 2025 - zostań częścią elitarnego grona liderów rynku pracy

Ruszyła 10. edycja ogólnopolskiego programu Best Quality Employer, organizowanego przez Certyfikację Krajową. Celem inicjatywy jest uhonorowanie firm, które wyznaczają najwyższe standardy w zakresie polityki zatrudnienia, troski o rozwój pracowników oraz kultury organizacyjnej.

Konferencja Dni HR 2025: o przyszłości pracy i roli działów HR

Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której sztuczna inteligencja, nowe pokolenia pracowników i zmieniające się modele pracy stawiają przed HR-owcami zupełnie nowe wyzwania? Odpowiedzi na te pytania będą szukać uczestnicy konferencji Dni HR 2025, która odbędzie się 25 czerwca w Katowicach. Organizatorem wydarzenia jest firma SGP – Training & Consulting.

4 na 10 pracodawców w Polsce nie chce żadnych zmian kadrowych, niemal tyle samo planuje nowe rekrutacje

W I kwartale 2025 roku 35% organizacji w Polsce chce rozbudowywać swoje zespoły, a 44% z nich nie planuje żadnych zmian w liczbie pracowników. Z koniecznością zwolnień liczy się natomiast 19% pracodawców, a 2% z nich nie sprecyzowało jeszcze planów kadrowych na nadchodzące miesiące.

Menedżer z poczuciem głębszego sensu - jak poradzić sobie z samotnością

 

Częste zmiany w organizacjach oraz nieustanne oczekiwania szefów dotyczące poprawy wyników, wzrostu efektywności sprawiają, że menedżer wpada w pułapkę. Im wyżej w organizacji, tym sytuacja jest trudniejsza. Duża presja sprawia, że musisz dbać o to, aby realizowane przez zespół zadania oddawane był na czas. Starasz się, aby to, co wykonujecie było takie jak powinno. Wydajesz polecenia. Tworzysz plany. Robisz wszystko,  aby zapewnić, że zespół dostarczy oczekiwane rezultaty. Jesteś na samotnej ścieżce. Cokolwiek się nie wydarzy - ty za to odpowiadasz.

fot. shutterstock fot. shutterstock

Samotność jest nieunikniona. Jest największą bolączką każdego szefa. Natomiast ty możesz zawsze wpływać na jej poziom. Znam menedżerów, którzy wpadli w tak głęboką dziurę wydawania poleceń„ oraz braku kontaktu z zespołem, że zaczęli bać się spotykać z nim. Spotkałem również takich, dla których samotność na drodze przywódczej jest czymś rzadkim.

 

Co pomaga menedżerom?

Menedżer, który wie dokąd zmierza bez względu na okoliczności zapewnia sobie i swoim ludziom większe poczucie bezpieczeństwa. Szef, który potrafi połączyć swoje osobiste aspiracje z oczekiwaniami firmy zaczyna być przykładem. Ludzie zaczynają zauważać,  że w organizacji można pracować z pasją…. Przecież pasja to coś, co nas osobiście "kręci". Lider, który potrafi poszukiwać sensu we wszystkim, co się przytrafia, co się dzieje jest sternikiem, który nigdy nie jest sam. To z nim każdy zespół będzie chciał dzielić się radościami i smutkami, sukcesami i porażkami.

 

Dbając o połączenie celów organizacji, jej misji oraz indywidualnych aspiracji i potrzeb własnych oraz zespołu budujesz zespół z poczuciem sensu. Ludzie, którzy wierzą, że działają w słusznej sprawie oraz czują…, że to jest ich sprawa zaangażują… się w działania mocniej.

 

Rekomendowane działania

Obal mit, że "emocje i osobiste wartości/potrzeby w organizacji są nie na miejscu".  Zaproś swój zespół do stworzenia waszej wspólnej misji, która zintegruje wasze potrzeby, potrzeby organizacji oraz potrzeby waszych klientów. Doświadcz procesu, który podniesie poziom energii i zaangażowania w twoim zespole. poświęcają trochę czasu na osobiste rozmowy z pracownikami. Zacznij od pytania: "Na czym ci zależy? Co cię najbardziej motywuje?".

 

Autor: Tomasz Mnich - redaktor naczelny
Leadership Excellence Magazine
www.LeaderExcel.pl

 

Leadership Excellence

 

Leadership Excellence
Leadership Excellence


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.