zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

IT Picnic SOFTSWISS w Warszawie: 400 uczestników, inspirujące Tech Talks i networking

Pierwszy IT Picnic zorganizowany przez SOFTSWISS zgromadził blisko 400 uczestników w przestrzeni Miami Wars. Goście spędzili popołudnie na prelekcjach technologicznych, networkingu nad Wisłą oraz w specjalnej strefie partnera wydarzenia – LinkedIn. Format edutainment, łączący naukę z rozrywką, spotkał się z bardzo dobrym odbiorem: uczestnicy docenili zarówno przyjazną atmosferę, jak i praktyczne wskazówki ekspertów.

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni ją jednym z najważniejszych priorytetów biznesu. To napędza zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie, jednak szacuje się, że na rynku globalnie brakuje 4,8 mln takich specjalistów. Równolegle branża IT przechodzi transformację dzięki technologiom low-code i no-code – w tym roku aż 70% nowych aplikacji ma powstać w oparciu o te rozwiązania, czyli niewymagające specjalistycznej wiedzy progamistycznej. Więcej o trendach rynku pracy IT w opublikowanym dziś raporcie ManpowerGroup „IT World of Work 2025 Outlook”.

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa pracowników z pokolenia millenialsów. Biorąc pod uwagę miejsce pracy o odejściu myśli też co druga osoba pracująca tylko zdalnie. Sytuację komplikuje brak zaufania do przełożonych, na który wskazuje aż 29% pracowników w Polsce. W takiej atmosferze niepewność dotycząca przyszłości zawodowej dotyka blisko jednej trzeciej zatrudnionych. Więcej w analizie przygotowanej przez ManpowerGroup.

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane specjalistom w dziedzinie technologii. Dokładnie 30 sierpnia w Miami Wars odbędzie się pierwszy IT Picnic, organizowany przez międzynarodową markę technologiczną SOFTSWISS – bezpłatne popołudnie dla społeczności IT i nie tylko. Uczestnicy mogą liczyć na krótkie wystąpienia ekspertów, networking nad Wisłą oraz specjalną strefę partnera wydarzenia – LinkedIn. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja, aby otrzymać kupon na darmową lemoniadę i opaskę wstępu.

100 pierwszych dni nowego menedżera sprzedaży - co decyduje o sukcesie?

Pierwsze miesiące na stanowisku menedżera sprzedaży to czas, w którym masz unikalne szanse na zbudowanie fundamentu sukcesu. فatwo jest ulec pokusie skupienia swoich dział‚ań„ wokół zadań„ administracyjno-zarządczych i straci㇠z oczu najważniejsze czynniki wpł‚ywające na sukces twój i twojego zespoł‚u: budowanie wiarygodności, zaangażowania zespoł‚u oraz zdobywanie wsparcia przełożonych.
100 pierwszych dni nowego menedżera sprzedaży, fot. shutterstock 100 pierwszych dni nowego menedżera sprzedaży, fot. shutterstock

Osobista wiarygodność
Pierwszym warunkiem sukcesu jest budowanie osobistej wiarygodności na nowym stanowisku. Skuteczny menedżer buduje i konsekwentnie demonstruje wiarygodność poprzez sł‚owa, podejmowane działania i ogólnie poprzez swój styl przywódczy. Zdobywasz szacunek i zaufanie zespoł‚u i współpracowników, kiedy wykazujesz się znajomością… rynku, produktu i konkurencji. Równocześnie jednak pokazujesz otwartość, słuchasz swoich sprzedawców i stale poszerzasz swoją wiedzę™. Dobry menedżer potrafi "zakasać rę™kawy" i wspólnie rozwią…zywać problemy, pokazać umieję™tnoś›ci i postawę™, których wymaga od swoich ludzi.

Wiarygodność budujesz też poprzez jasne określenie twoich oczekiwań wobec zespoł‚u i poszczególnych jego członków. Stwórz system monitorowania realizacji planów i korzystaj z niego. Bą…dź jednak otwarty na oczekiwania ze strony pracowników. Dowiedz się, co im przeszkadza w osią…ganiu  sukcesów sprzedażowych. Staraj się usunąć‡ ograniczenia i bariery. Dział‚aj w imieniu swojego zespoł‚u. Pamię™taj jednak, aby podję™te przez ciebie zobowią…zania był‚y realizowane. Dotrzymywanie sł‚owa to podstawa wiarygodności.

Budowanie zaangażowania
Skuteczny menedżer sprzedaży potrafi też pokazać działania sprzedażowe w szerszej perspektywie. Dba o to, aby jego zespół jasno i konkretnie rozumiał‚ wizję™ i misję™ firmy. Potrafi pokazać codzienne zadania członków zespoł‚u w szerszym kontekś›cie. Buduje w ten sposób zaangażowanie i wspiera inicjatywę™ każdego pracownika. Pozwala zrozumieć‡, jaki wpł‚yw mają codzienne działania na osią…ganie celów strategicznych dział‚u i firmy.

Twoja umieję™tność budowania szerszego obrazu może też pomóc sprzedawcom w opracowaniu strategii działania wobec ważnego klienta. Budujesz w ten sposób swój wizerunek lidera, a nie tylko menedżera.

Uruchomienie zaangażowania zespoł‚u to klucz do sukcesu. Ludzie angażują… się, gdy mają jasny cel, widzą… związek swoich dział‚ań„ z celem, ale też mają stałą… informacje zwrotną…. Istotne również bę™dzie włą…czanie zespoł‚u w proces rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji oraz jasne określenie i przekazanie odpowiedzialności.

Wsparcie przełożonych
Menedżer sprzedaży pełni rolę™ łą…cznika mię™dzy Zarządem a zespoł‚em sprzedaży. Istotnym czynnikiem twojego sukcesu bę™dzie odpowiadanie na potrzeby przełożonych. Szczególnie w począ…tkowym okresie, powinieneś zadbać o zbudowanie partnerskiej relacji z twoim menedżerem. Powią…zanie twoich priorytetów z priorytetami przełożonych zapewni ci zasoby i wsparcie konieczne, aby osią…gnąć sukces.

Pierwsze miesiące dla nowego menedżera sprzedaży to czas budowania swojego autorytetu oraz określania relacji z zespoł‚em i przełożonymi. są… to podstawy i niezbędne warunki osią…gania sukcesu w nowej roli.


AchieveGlobal

 

Maria Mycielska - AchieveGlobal
AchieveGlobal


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.