zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%), przeciwnych jest jeden na pięciu (21%). Jednocześnie aż 65% obawia się obniżenia wynagrodzenia przy takim modelu.

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać na ich kariery zawodowe. Tymczasem jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, Zetki chętnie korzystają z wieloetatowości, czyli pracy w kilku miejscach jednocześnie. Tym samym dążą do większej niezależności finansowej, zdobycia różnorodnego doświadczenia czy nawet lepszego wykorzystania swojego czasu.

"Panie, w czym robisz?", czyli jak definiować wartość dla klienta?

Ostatnio byłam na małym przyjęciu i usłyszałam taki oto dialog: "Czym się Pan zajmuje?" pyta jeden gość drugiego. "W rybie robię" - padła szybka i zdecydowana odpowiedź. Ten krótki, acz treściwy komunikat mówił wszystko na temat tego co organizacja sprzedażowa ma do zaoferowania klientowi i na czym polega obszar jej specjalizacji.
"Panie, w czym robisz?", czyli jak definiować wartość dla klienta?, fot. shutterstock

Definiowane wartości Twojej oferty dla klienta to pierwszy krok w budowaniu drogi do skutecznej sprzedaży, które AchieveGlobal opisało w pięciu etapach:
1. Określenie wartości Twojej oferty dla klienta.
2. Znalezienie klienta, który bę™dzie cenił Twoje usługi i złożenie mu propozycji handlowej.
3. Stworzenie spójnego procesu budowania relacji, aprobowanego przez klienta.
4. Stworzenie organizacji sprzedażowej wspierającej, a nie utrudniajacej proces budowania relacji.
5. Zapewnienie każdemu z pracowników środków niezbędnych do pełnienia jego roli w budowaniu relacji z klientami.

 

Skuteczna sprzedaż polega na dotarciu do zdefiniowanych w strategii klientów, rozpoznawanie ich sytuacji i przedstawianie oferty odpowiadającej na ich potrzeby. Dlaczego obecnie, na coraz bardziej dojrzałych rynkach ten proces jest tak istotny? Proponuję najpierw małe ćwiczenie: zapytajcie dziesięć osób z waszego otoczenia czym się zajmujecie. ZałożÄ™ się, że odpowiedzi bę™dą tyle zaskakujące co różnorodne. Jedni bę™dą koncentrować się na oferowanych przez nas produktach lub/i usługach. Bę™dą odpowiedzi opisujące rezultaty np. "wspieramy organizacje klienta w optymalizowaniu kosztów logistyki".

Opisany powyżej brak jasnego rozumienia jaką wartość bę™dziecie wnosić do organizacji klienta, które reprezentują sprzedawcy wpł‚ywa na efektywność sprzedaży poprzez:
• trudności w efektywnym odróżnianiu się na tle konkurencji
• koncentracja na sprzedaży jednego produktu lub usługi, zamiast całego pakietu rozwiązań

Coraz częściej zdefiniowanie jasnej i spójnej deklaracji wartości jest elementem wyróżniajacym efektywnych sprzedawców. W dobie szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej i daleko idącej komodytyzacji na sukces sprzedaży wymaga od sprzedawców wychodzenia poza proponowane produkty i usługi. Pozwala to sprzedawcom stawać się rzeczywistymi doradcami klienta i budować głębsze, długofalowe relacje z klientami.


AchieveGlobal

 

Arleta Chorąży - AchieveGlobal
AchieveGlobal


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.