zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie chodzi jednak tylko o pieniądze. Ten smutny obraz mogłyby zmienić ciekawe dodatki pozapłacowe, więcej dni wolnych i większa elastyczność w zakresie czasu i miejsca pracy.

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie doskonali swoje działania na rzecz work-life balance pracowników, wspierając inicjatywy sportowe o zasięgu lokalnym i międzynarodowym.

SOFTSWISS trzeci rok z rzędu wspiera kampanię „Różowy Październik”

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje działania wspierające globalny ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Angażując pracowników i organizując tematyczne inicjatywy przez cały miesiąc, firma podkreśla znaczenie profilaktyki i wczesnego wykrywania choroby.

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na rynku pracy. Jak wynika z najnowszego raportu Hays Poland i OFF school, pomimo stosunkowo krótkiego doświadczenia zawodowego, wypalenie jest zjawiskiem powszechnym wśród młodych profesjonalistów. Aż 46 proc. osób z pokolenia Z przyznaje, że doświadczyło go już w swojej karierze. Wśród możliwych powodów eksperci wymieniają dużą presję, z jaką mierzą się młodzi.

Warsztaty

 

Skuteczny controlling personalny to przede wszystkim precyzyjny monitoring  pracy kapitału ludzkiego w organizacji, pozwalający każdy projekt  przełoży㇠na konkretne liczby, wyceniajace inwestycje w kapitał ludzki. Zapraszamy wszystkich specjalistów ds. zarzą…dzania zasobami ludzkimi, którzy w sposób ś›wiadomy kierują… zespoł‚ami, przyczyniajac się do wzrostu przewagi konkurencyjnej swojej firmy.

Skuteczny controlling personalny to przede wszystkim precyzyjny monitoring  pracy kapitału ludzkiego w organizacji, pozwalający każdy projekt  przełoży㇠na konkretne liczby, wyceniajace inwestycje w kapitał ludzki. To również narzę™dzie służą…ce do określenia jakości i efektywności zasobów ludzkich. Kadra zarządzają…ca dzię™ki controllingowi personalnemu  zyskuje narzę™dzia, dzię™ki którym może na bieżą…co otrzymywać sygnały o wszelkich niepokojących zjawiskach zachodzą…cych w obszarze personalnym, reagować na nie odpowiednio szybko oraz za pomocą adekwatnych rozwiąza愠 zapobiegać ewentualnym stratom.

 

Warsztat bę™dzie miał‚ za zadanie na praktycznych przykł‚adach pokazać wymierne korzyści, wynikające ze stosowania hr metrics oraz faktyczne zależnoś›ci pomię™dzy zarzą…dzaniem zasobami ludzkimi a wynikami biznesu. Wybitni eksperci i praktycy przejdą… od tematyki strategicznej roli dział‚ów HR, budowania wskaźników i mierników do obszarów związanymi z zagadnieniami luk kompetencyjnych czy wartościowania pracy. Zapraszamy wszystkich specjalistów ds. zarzą…dzania zasobami ludzkimi, którzy w sposób świadomy kierują… zespoł‚ami, przyczyniajac się do wzrostu przewagi konkurencyjnej swojej firmy.

 

Program

  1. Dział‚y personalne jako strategiczny partner dla biznesu
  2. Budowanie wskaźników dla polityki personalnej firmy w kontekś›cie rekrutacji i selekcji pracowników 3.Badanie luk kompetencyjnych pracowników i wykorzystywanie ich do dział‚ał„ rozwojowych
  3. Jak przełoży㇠wskaźniki HR na wynik biznesowy?
  4. Jak badać efekty wydanych pienię™dzy na zasoby ludzkie?
  5. Monitorowanie i budowanie zaangażowania w organizacji.
  6. Opinie pracownicze jako narzę™dzie służą…ce konstruowaniu kosztów zmian i zachowań„
  7. Wzorcowe rozwiązania controllingu personalnego - case study
  8. Wartościowanie pracy jako podstawowa metoda ustalania płacy zasadniczej
  9. Jak zmierzy㇠skuteczność dział‚ań„ HR: model HR Excellence

 

Grupa docelowa

  1. Dyrektorzy ds. zarzą…dzania zasobami ludzkimi
  2. Menedżerowie ds. zarzą…dzania zasobami ludzkim
  3. Specjaliś›ci ds. HR
  4. Konsultanci HR

 

Prelegenci:

Mirosława Kowalczuk - Hay Group
Agata Kaczmarska - Hay Group
Anna Kieł‚czewska - TPA Horwath  HR
Dorota Trojanowska - TPA Horwath  HR
Aneta Kopera - HRM partners S.A
Małgorzata Barejka - FPL Sp.  z o.o.
Magdalena Warzybok - Aon Hewitt
Jacek Jędrzejczak - Profirma  Sp.  z o.o.

 

KarieraManagera.pl

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.