zaloguj sięzałóż konto

  • Oferty pracy
  • Eksperci
  • Artykuły
  • Planowanie kariery
  • Umiejętności miękkie
  • Edukacja i rozwój
  • Finanse
  • Hobby

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw edukacyjnych, proinnowacyjnych i społecznych zrealizowanych w Polsce. W minionych miesiącach firma konsekwentnie inwestowała w rozwój talentów technologicznych, wspierała młode przedsiębiorstwa oraz wzmacniała współpracę z lokalnym środowiskiem IT.

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford Economics, Polska redefiniuje swoją rolę na arenie międzynarodowej. Porzucając wizerunek taniego rynku dla outsourcingu prostych procesów, polski rynek coraz silniej zabiega o projekty inwestycyjne wymagające eksperckich kompetencji.

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność środowiska biznesowego, zmiany strukturalne w firmach oraz presja na osiąganie często wyśrubowanych wyników przekładają się na gorsze samopoczucie i niższe zaangażowanie specjalistów. W pierwszym półroczu 2025 r. trend spadkowy dostrzegło 35 proc. pracodawców i aż 45 proc. profesjonalistów.

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, po raz kolejny aktywnie uczestniczy w globalnej kampanii zwiększającej świadomość na temat zdrowia mężczyzn. Inicjatywa koncentruje się na kluczowych kwestiach, takich jak rak prostaty i jąder, a jednocześnie promuje otwartą rozmowę o zdrowiu psychicznym mężczyzn.

Warsztaty

 

Skuteczny controlling personalny to przede wszystkim precyzyjny monitoring  pracy kapitału ludzkiego w organizacji, pozwalający każdy projekt  przełoży㇠na konkretne liczby, wyceniajace inwestycje w kapitał ludzki. Zapraszamy wszystkich specjalistów ds. zarzą…dzania zasobami ludzkimi, którzy w sposób ś›wiadomy kierują… zespoł‚ami, przyczyniajac się do wzrostu przewagi konkurencyjnej swojej firmy.

Skuteczny controlling personalny to przede wszystkim precyzyjny monitoring  pracy kapitału ludzkiego w organizacji, pozwalający każdy projekt  przełoży㇠na konkretne liczby, wyceniajace inwestycje w kapitał ludzki. To również narzę™dzie służą…ce do określenia jakości i efektywności zasobów ludzkich. Kadra zarządzają…ca dzię™ki controllingowi personalnemu  zyskuje narzę™dzia, dzię™ki którym może na bieżą…co otrzymywać sygnały o wszelkich niepokojących zjawiskach zachodzą…cych w obszarze personalnym, reagować na nie odpowiednio szybko oraz za pomocą adekwatnych rozwiąza愠 zapobiegać ewentualnym stratom.

 

Warsztat bę™dzie miał‚ za zadanie na praktycznych przykł‚adach pokazać wymierne korzyści, wynikające ze stosowania hr metrics oraz faktyczne zależnoś›ci pomię™dzy zarzą…dzaniem zasobami ludzkimi a wynikami biznesu. Wybitni eksperci i praktycy przejdą… od tematyki strategicznej roli dział‚ów HR, budowania wskaźników i mierników do obszarów związanymi z zagadnieniami luk kompetencyjnych czy wartościowania pracy. Zapraszamy wszystkich specjalistów ds. zarzą…dzania zasobami ludzkimi, którzy w sposób świadomy kierują… zespoł‚ami, przyczyniajac się do wzrostu przewagi konkurencyjnej swojej firmy.

 

Program

  1. Dział‚y personalne jako strategiczny partner dla biznesu
  2. Budowanie wskaźników dla polityki personalnej firmy w kontekś›cie rekrutacji i selekcji pracowników 3.Badanie luk kompetencyjnych pracowników i wykorzystywanie ich do dział‚ał„ rozwojowych
  3. Jak przełoży㇠wskaźniki HR na wynik biznesowy?
  4. Jak badać efekty wydanych pienię™dzy na zasoby ludzkie?
  5. Monitorowanie i budowanie zaangażowania w organizacji.
  6. Opinie pracownicze jako narzę™dzie służą…ce konstruowaniu kosztów zmian i zachowań„
  7. Wzorcowe rozwiązania controllingu personalnego - case study
  8. Wartościowanie pracy jako podstawowa metoda ustalania płacy zasadniczej
  9. Jak zmierzy㇠skuteczność dział‚ań„ HR: model HR Excellence

 

Grupa docelowa

  1. Dyrektorzy ds. zarzą…dzania zasobami ludzkimi
  2. Menedżerowie ds. zarzą…dzania zasobami ludzkim
  3. Specjaliś›ci ds. HR
  4. Konsultanci HR

 

Prelegenci:

Mirosława Kowalczuk - Hay Group
Agata Kaczmarska - Hay Group
Anna Kieł‚czewska - TPA Horwath  HR
Dorota Trojanowska - TPA Horwath  HR
Aneta Kopera - HRM partners S.A
Małgorzata Barejka - FPL Sp.  z o.o.
Magdalena Warzybok - Aon Hewitt
Jacek Jędrzejczak - Profirma  Sp.  z o.o.

 

KarieraManagera.pl

 


powrót

  • O nas
  • Eksperci
  • Oferty pracy
  • Artykuły
  • Reklama
  • Współpraca
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

© 2008 - 2025 Karieramanagera.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.