Inteligencja emocjonalnaZarządzanie zespołemBudowanie relacjiPrzywództwoMobbing i dyskryminacjaOrganizacja pracyUmiejętności sprzedażowe
10 ciekawostek zarządzania, o których zapominamy w napięciu deadline`u

10 ciekawostek zarządzania, o których zapominamy w napięciu deadline`u

Poł›piech pożerający chwilę™ na namysł, nacisk na efekty za cenę przycinania rogów...

myślenie

Trunkowi piłkarze i konie pociągowe - kogo naprawdę masz w swoim zespole?

Nawet jeś›li w ogóle nie interesujesz się sportem, to aktualny (tekst ten powstał w dniu...

Zarządzanie wiekiem w polskich firmach

Zarządzanie wiekiem w polskich firmach

Od kilkunastu lat na świecie, także w Europie, coraz głośniej i częściej mówi się o konieczności aktywizacji zawodowej osób po pięćdziesiątym roku życia. Impulsem do...

Zorientowani na ludzi

Zorientowani na ludzi

Świadomy swojej wartości pracownik, to 200% "wyrobionej normy". Wysoka samoocena, to efekt odpowiedniej motywacji, a skuteczne motywowanie, to pełnoetatowe zajęcie dla menedżera. Jednak rolą przełożonego jest...

System zarządzania przez cele a założenia i podstawy wdrożenia

System zarządzania przez cele a założenia i podstawy wdrożenia

Nie chodzi o to, by robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób. Chodzi przede wszystkim o to by...

Programy Motywacyjne dla Managerów Spółek Akcyjnych

Programy Motywacyjne dla Managerów Spółek Akcyjnych

Programy motywacyjne dla kadry managerskiej (tj. dla członków zarządów, managerów, kluczowych ...

brak obrazu

Zostań pożądanym pracodawcą!

Program Certyfikacyjny Inwestor w Kapitał Ludzki wyróżnia przedsiębiorstwa, które prowadzą politykę kadrową na najwyższym poziomie. Program wspierany jest przez...

brak obrazu

Gdy rywalizacja w zespole przestaje być zdrowa

Wielu menedżerów uznaje rywalizację za kluczowy element pobudzania pracowników do działania, wyzwalania...

Rozmowa oceniajaca - jak się przygotować

Rozmowa oceniajaca - jak się przygotować

Rozmowa oceniająca to potꙿne narzę™dzie wpł‚ywania na wyniki i motywację™, które nie jest w pełni wykorzystywane. Proces oceniania tak często koncentruje się na...